Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Buizerd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Buizerd




    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Buizerd

    Ik had hem liever er helemaal op gezien Heylo... Ook boven op de kop en onder de snavel lijkt hij wat uitgebrand, of vergis ik me? Misschien plaatselijk wat bijwerken?

    Tom
    Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
    Mijn Website

    Comment


    • #3
      Re: Buizerd

      Oorspronkelijk geplaatst door Tom M Bekijk bericht
      Ik had hem liever er helemaal op gezien Heylo... Ook boven op de kop en onder de snavel lijkt hij wat uitgebrand, of vergis ik me? Misschien plaatselijk wat bijwerken?

      Tom
      Wel deze en nog andere foto's zijn genomen op een " Roofvogelshow ".
      Persoonlijk vind ik het niet kunnen dat die lederen vastlegbandjes bij op de foto staan.
      Deze ( en ook de andere ) geven een beeld dat eventueel ook in de natuur zou kunnen genomen zijn. Met die bandjes niet. Daarom geen volledig beeld.
      Wat de uitgebrande delen betreft, helaas, daar vergis je je.
      Toch bedankt voor je reactie.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

      Comment


      • #4
        Re: Buizerd

        Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
        Persoonlijk vind ik het niet kunnen dat die lederen vastlegbandjes bij op de foto staan.
        Volledig mee eens, en zeker niet bij dit exemplaar

        Comment


        • #5
          Re: Buizerd

          Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
          Wel deze en nog andere foto's zijn genomen op een " Roofvogelshow ".
          Persoonlijk vind ik het niet kunnen dat die lederen vastlegbandjes bij op de foto staan.
          Deze ( en ook de andere ) geven een beeld dat eventueel ook in de natuur zou kunnen genomen zijn. Met die bandjes niet. Daarom geen volledig beeld.
          Wat de uitgebrande delen betreft, helaas, daar vergis je je.
          Toch bedankt voor je reactie.
          Dat van de bandjes kon ik helaas niet weten Dat kan zijn, het kan ook aan mijn scherm liggen hoor. Ik was er wel vergeten bij te zetten dat DOF en scherpte wel prima zijn!

          Tom
          Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
          Mijn Website

          Comment


          • #6
            Re: Buizerd

            Oorspronkelijk geplaatst door Tom M Bekijk bericht
            Ik was er wel vergeten bij te zetten dat DOF en scherpte wel prima zijn!

            Tom
            Genomen met een 150mm macro, vandaar.
            Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

            Comment


            • #7
              Re: Buizerd

              Vind hem prima zoals hij is
              Prachtige vogels
              grt. Ria

              Comment


              • #8
                Re: Buizerd

                Ik vind hem ook prima

                Comment


                • #9
                  Re: Buizerd

                  Staat er mooi op, prachtige vogel. Die riempjes, weinig aan te doen.
                  Het scherpstelpunt ligt wel wat teveel naar voor ( of DOF iets te weinig ). Het oog is scherp, de snavel niet meer. Was misschien de bedoeling ?
                  Photography is an art of observation.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Buizerd

                    Heel mooi, dat oog

                    Comment


                    • #11
                      Re: Buizerd

                      Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
                      Staat er mooi op, prachtige vogel. Die riempjes, weinig aan te doen.
                      Het scherpstelpunt ligt wel wat teveel naar voor ( of DOF iets te weinig ). Het oog is scherp, de snavel niet meer. Was misschien de bedoeling ?
                      Genomen, zoals ik reeds schreef, met een 150mm macro.
                      Zat op +/- 10 m.
                      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                      Comment

                      Working...
                      X