Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Antwerpen : Natuur in de stad : Anders

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Antwerpen : Natuur in de stad : Anders

    foto's door mij verwijderd na interventie van de Mod op basis van een 'gedifferentieerde' behandeling van de BD leden.

    kijk maar eens op volgende posting en tel de foto's en zoek vooral naar de reactie van de Mod op die posting

    20 juni 2012, 23:50 #1 baloo
    RvB - PR & Marketing

    SD Brussel Marollen - Deel 2: Een geslaagde Shooting Day in tien (st)aties

    en voor alle duidelijkheid, ik had daar geen probleem mee .

    maar ik heb wel een probleem met onduidelijkheid en een behandeling die verschilt in functie van wie de posting doet .






    Zoals inmiddels al gewoon van mij doe ik lekker mijn eigen ding en zoals wel vaker open ik graag anders dan de rest dus anders ....

    - alle beelden van deze SD zijn genomen met voor mij onbekende lenzen -


    Sluiterinvasie



    Natuur in de stad te koop ...



    Natuur in de stad in een potje ...



    Natuur in de stad opgedroogd



    Natuur in de stad uit de tap



    Natuur in de stad die teveel zon zag (niet dit jaar)

    Last edited by Sonjabelgium; 8 augustus 2012, 23:22. Reden: max 3 foto's per topic toegelaten
    Webstek in opbouw

  • #2
    Re: SD Antwerpen : Natuur in de stad : Anders

    Mooie reeks, maar hebben eigenlijk niets te maken met het onderwerp van deze SD. Neemt niet weg datde laatste een hele mooie is.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

    Comment


    • #3
      Re: SD Antwerpen : Natuur in de stad : Anders

      Da's maar hoe je het intrepreteerd hé, elkeen "ziet" de dingen anders tenslotte

      1e is gewoon de groep
      2e is fruit, groenten en plantenshopje in de stad, voor die mensen aan de overkant het enige zicht op natuur!
      3e zie je in het raam de reflectie van auto's van op de straat, geen groen te zien buiten het plantje in dat potje daarbinnen ... is toch ook natuur in de stad wat die mensen delen voor de passanten!?
      4e 5e & 6e zijn tijdens de lunch genomen en hebben al is het ver-weg toch ook een connectie met natuur en bevonden zich in de stad.
      Tuurlijk heb ik ook beelden die aan "het voorgestelde profiel" voldoen, iemand die mijn grillen al vaker heeft gevolgd weet het al dat ik graag aftrap lekker tegendraads met iets wat eigenlijk afwijkt van de regel maar er toch tegen aanleunt of ermee verbonden is
      Bij de macro van 7-7 bv trapte ik af met omgevingsbeelden in de plaats van met macro's ... de omgeving waaruit deze macro's van allen kwamen!
      SD Beekse bergenl trapte ik dan weer af met een beeld genomen VOOR het vertrek voor dag en dauw ... ja, elders en toch verbonden want wij vertrekken nu éénmaal van daar.

      Daarom ook de titel ... anders

      Kwestie van mezelf te blijven Patrickske. Ik zou anders ik niet meer zijn en zoals altijd volgen "de echte" ... tenzij ik er geen zin in heb wat enkel veroorzaakt kan worden door afkrakende reacties en off-topic geleuter

      Merci voor t'compliment op de laatste Een van mijn eerste beelden met mijn nieuwe 70-200 ...
      Last edited by Sonjabelgium; 6 augustus 2012, 17:38.
      Webstek in opbouw

      Comment


      • #4
        Re: SD Antwerpen : Natuur in de stad : Anders

        Je hebt er een aparte kijk aan gegeven met zeer mooi resultaat, toch eens nuttig samen op pad gaan en dan te ontdekken dat ieder een andere kijk heeft op het gegeven onderwerp.
        Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
        www.cromagnonman.be

        Comment


        • #5
          Re: SD Antwerpen : Natuur in de stad : Anders

          Je eigen interpretatie, je eigen kijk op de natuur in de stad, mooie beelden één voor één!
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

          Comment


          • #6
            Re: SD Antwerpen : Natuur in de stad : Anders

            Vooral je zelf blijven want je maak prachtige foto,s

            Comment


            • #7
              Re: SD Antwerpen : Natuur in de stad : Anders

              de laatste vind ik zeer geslaagd

              Dirk

              Comment


              • #8
                Re: SD Antwerpen : Natuur in de stad : Anders

                Dank je wel jongens
                Webstek in opbouw

                Comment


                • #9
                  Re: SD Antwerpen : Natuur in de stad : Anders

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht

                  Zoals inmiddels al gewoon van mij doe ik lekker mijn eigen ding en zoals wel vaker open ik graag anders dan de rest dus anders ....
                  Van mij mag je dat gerust doen hoor. Dat is nu het leuke aan fotografie. Als iedereen hetzelfde zou doen wordt het maar een saaie bedoening.

                  Natuur in de stad te koop:
                  Past zelfs bij dit thema.
                  De scherpte aan f3,2 is wat te weinig en aan 1/30s. De gouden regel dat de sluitertijd ongeveer met het aantal mm moet overeenkomen (in jouw geval 70-200) is nog steeds een goede maatstaf, zelfs met stabilisatie.

                  Natuur in de stad in een potje:
                  Hier zou ik voor een vierkant uitsnede gaan om het rechtse witte vlak te vermijden.

                  Natuur in de stad opgedroogd:
                  Spijtig van het statief. Niet het mijne deze keer.

                  mvg
                  Marc
                  Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
                  M.v.g. Marc

                  Comment


                  • #10
                    Re: SD Antwerpen : Natuur in de stad : Anders

                    Moderator Note: Maximum 3 foto's per topic, de anderen werden achter een link geplaatst
                    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                    Comment

                    Working...
                    X