Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verlaten Boerderij

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verlaten Boerderij

    Ergens op een van de niet toeristische plaatsen van IJsland.

    vriendelijke groeten, Helen
    Updated WWW.HELENICA.NL
    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

  • #2
    Re: Verlaten Boerderij

    Mooi mooi. Goed uitgewerkt. Zeer goed uitgewerkt. Tot op het randje maar toch net niet erover... Ik apprecieer het werk dat erin gegaan is. Een zeeeeer zuivere stijl die ik hier veeeeel te weinig terugvind.

    Cheers,
    F.

    Comment


    • #3
      Re: Verlaten Boerderij

      Wat een toffe lokatie, je hebt dit goed gebruikt, vind het een hele mooie, bewerking is inderdaad top.
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Verlaten Boerderij

        Kleuren en compo mooi, maar ik stoot mij hier erg aan de perspectivische vertekening. Met name de opstaande lijn van de hoek die het dichtst bij is, zou toch wel mooi loodrecht moeten staan.

        Walter
        D850

        Comment


        • #5
          Re: Verlaten Boerderij

          En hier in showcase mag de zee blijkbaar leeglopen. Of noemt men dat hier artistieke vrijheid?
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

          Comment


          • #6
            Re: Verlaten Boerderij

            Ik ga de laatste twee bijtreden hoor, perspectief aanpassen en uiteraard de zaak (zee) recht zetten!

            Comment

            Working...
            X