Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's van geheugenkaart naar PC

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's van geheugenkaart naar PC

    Hallo,
    Het downloaden van foto's van mijn Nikon D70 naar de PC XP langs een USB kabel en langs de printer lukt niet meer bij 2 van mijn 3 geheugenkaarten op de manier die ik al jaren doe. Langs de USB kies ik altijd voor "Foto's downloaden van een camera" en krijg nu als bericht "Er zijn momenteel geen foto's beschikbaar". Het lukt wel als ik kies voor: "Windows Live Photo Gallery Foto's en video's importeren". Langs de printer verschijnt het bericht: "Geen beeldgegevens". Het eigenaardige is dat het met 1 kaart nog wel lukt. Wat kan de oorzaak zijn?
    Beste dank.

  • #2
    Re: Foto's van geheugenkaart naar PC

    Oorspronkelijk geplaatst door meikever Bekijk bericht
    Hallo,
    Het downloaden van foto's van mijn Nikon D70 naar de PC XP langs een USB kabel en langs de printer lukt niet meer bij 2 van mijn 3 geheugenkaarten op de manier die ik al jaren doe. Langs de USB kies ik altijd voor "Foto's downloaden van een camera" en krijg nu als bericht "Er zijn momenteel geen foto's beschikbaar". Het lukt wel als ik kies voor: "Windows Live Photo Gallery Foto's en video's importeren". Langs de printer verschijnt het bericht: "Geen beeldgegevens". Het eigenaardige is dat het met 1 kaart nog wel lukt. Wat kan de oorzaak zijn?
    Beste dank.
    Ik heb mijn D70 niet bij de hand, maar volgens mij kan je die instellen als "Mass Storage" of "PTP" voor file transfer. Het eerste is het eenvoudigste (werkt overal out of the box).

    Los hiervan, je zal veel meer plezier hebben van een kaartlezer. Het kost niet veel, je moet niet altijd met de camera prutsen en het is een pak sneller (kaartlezers zijn usb2 of usb3 tegenwoordig).

    C

    Comment


    • #3
      Re: Foto's van geheugenkaart naar PC

      dubbel
      Last edited by cra; 5 augustus 2012, 11:57. Reden: connectie probleem

      Comment


      • #4
        Re: Foto's van geheugenkaart naar PC

        Bios van je pc eens upgraden, maakt elke pc al veel sneller.

        Comment

        Working...
        X