Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

moeilijke vogels

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • moeilijke vogels







    Ik heb nog al eens geprobeerd om hier mooie foto's van te maken maar ik krijg die veren niet 100% goed
    Tips zijn dus welkom.
    Danku
    Last edited by kawaracer; 4 augustus 2012, 22:14.

  • #2
    Re: moeilijke vogels

    Bij foto 2 mis je een beetje helderheid en contrast er is zeker wel iets van te maken.

    Comment


    • #3
      Re: moeilijke vogels

      Kom naar Amsterdam, Artis. Daar zijn ze veel mooier.
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

      Comment


      • #4
        Re: moeilijke vogels

        in artis zijn ze zeker mooier..heb er ook nog aan aantal van op de pc staan..maar als ik me niet vergis zijn dit jongen plaatwerker.

        grt ingrid,
        Niet geschoten is altijd mis!

        Comment


        • #5
          Re: moeilijke vogels

          Oorspronkelijk geplaatst door braxsata Bekijk bericht
          .....maar als ik me niet vergis zijn dit jongen plaatwerker.

          grt ingrid,
          En ze komen juist uit bad
          Inderdaad een beetje ophelderen
          grt. Ria

          Comment


          • #6
            Re: moeilijke vogels

            Kijk even naar je instellingen,...F9 met een belichting van 1/640..f8/9 staat zowat tot 1/60 belichting. Kijk even de tabel na anders Of bekijk dit filmje even. Bekijk het histogram in foto 2, want daar lopen je donkere partijen door en die ben je kwijt...Ga schuiven naar rechts en je ziet al wat verandering optreden. Als je het raw bestand hebt kun je dat gemakkelijk allemaal corrigeren. Meer filmjes vindt je op mijn site hieronder.(geen reclame hoor, alleen om te helpen)

            Comment


            • #7
              Re: moeilijke vogels

              Ik heb het filmke een bekeken maar F8/9 staat toch niet altijd voor 1/60 dat hangt toch volledig van de licht hoeveelheid af. Nu zie ik met het controleren dat mijn camera nog op 400 iso stond dus daar had ik de wel wat sluitertijd mee kunnen winnen. Misschien dat het met puntmeting ook beter had geweest.

              Het zijn de natte veren en het gebrek aan kleur in de ogen wat ik moeilijk vind om mooi en reëel vast te leggen.

              Comment

              Working...
              X