Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

flower

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • flower

    origineel


    bewerkt


    commentaar altijd welkom
    Canon EOS 550D + objectieven EF-S 18-55 IS en EF-S-55-250 IS

  • #2
    Re: flower

    Volledige onscherpte in de foto, helaas Zwarte kader past daar dan wel weer bij
    Last edited by Guest4; 4 augustus 2012, 16:25.

    Comment


    • #3
      Re: flower

      Jammer van de moeite van het bewerken. Het origineel is onscherp.

      Concentreer je op 'scherpte' in de foto.
      Werk eens met spotmeting en richt je dan op het punt dat je het
      belangrijkst vind om scherp te hebben.
      Succes !
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

      Comment


      • #4
        Re: flower

        Ik heb op dit moment nog helemaal geen ervaring in de fotografie (ben nog maar 17) maar ga vanaf september beginnen met een cursus fotografie omdat ik op dit moment nog niet zo veel weet over mijn camera enz.
        Canon EOS 550D + objectieven EF-S 18-55 IS en EF-S-55-250 IS

        Comment


        • #5
          Re: flower

          Oorspronkelijk geplaatst door thesander Bekijk bericht
          Ik heb op dit moment nog helemaal geen ervaring in de fotografie (ben nog maar 17) maar ga vanaf september beginnen met een cursus fotografie omdat ik op dit moment nog niet zo veel weet over mijn camera enz.
          Heel goed voornemen Kijk eens in de brochure(boekje) van je camera en ga rustig lezen wat de mogelijkheden zijn. Ikzelf ben ook vroeg begonnen, op mijn 16e en we moeten allemaal leren. Nu leer ik nog steeds, want de ontwikkeling en mogelijkheden staan niet stil.
          Tip: Kijk goed door je zoeker en en pas afdrukken als het scherp voor je oog lijkt, en je oog zo goed mogelijk tegen de zoeker drukken, zodat je niet veel licht van buiten krijgt. Kijken in het beeld of alles rechtstaat...en veel oefenen en het komt sneller goed dan je denkt Hier een link met wat tips via een paar korte films
          Last edited by Guest4; 4 augustus 2012, 22:33.

          Comment


          • #6
            Re: flower

            Het probleem is dat ik een bril draag en daarom mijn oog niet volledig tegen de zoeker kan drukken, als ik mijn bril uitdoe zie ik het beeld namelijk niet zo goed. Ik heb al geprobeerd om lenzen te dragen maar helaas had ik er teveel last van in mijn ogen
            Canon EOS 550D + objectieven EF-S 18-55 IS en EF-S-55-250 IS

            Comment


            • #7
              Re: flower

              ik heb het zelfde probleem..ik zit te wachten op een nieuwe bril..maar dan zet ik m op af..maar de rest kan ik dan ook nog instellen zoals wb..iso..spot enz enz..ik weet niet of die moglelijkheid ook op jullie camera,s zit maar op die van mij wel..maar ik denk haast van wel..ik doe het wel zonder bril nu om dat wieltje naast je oculair te verdraien naar jou oog werkt ook prima.

              grt ingrid,
              Niet geschoten is altijd mis!

              Comment

              Working...
              X