Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Graag jullie meningen:)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Graag jullie meningen:)

    1
    DSC_0340 by marijntje42, on Flickr

    2

    DSC_0336 by marijntje42, on Flickr

    3

    DSC_0320 by marijntje42, on Flickr



    Graag hoor ik wat jullie ervan vinden, hopelijk komen ook wat meer ervaren fotografen wel eens op het beginnershoekje kijken

    EDIT: Ik heb er 3 laten staan, de rest van de foto's kunnen jullie bekijken op: http://www.flickr.com/photos/84216886@N03/
    Last edited by marijntje42; 4 augustus 2012, 15:31.
    Nikon D3100 || Nikon 18-55mm f/3.5-5.6G AF-S VR DX NIKKOR || Nikon AF-S DX NIKKOR
    35mm f/1.8G

  • #2
    Re: Graag jullie meningen

    Wooow, dat zijn er veel!

    Comment


    • #3
      Re: Graag jullie meningen

      Even hier lezen

      Comment


      • #4
        Re: Graag jullie meningen

        Max 3 foto's

        Zitten wel enkele mooie foto's tussen!
        NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
        https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

        Comment


        • #5
          Re: Graag jullie meningen

          Oh mogen het er maar 3 zijn?
          Ehh dan laat ik er 3 staan en zouden jullie dan de rest via flickr willen bekijken?
          Excuses!
          Nikon D3100 || Nikon 18-55mm f/3.5-5.6G AF-S VR DX NIKKOR || Nikon AF-S DX NIKKOR
          35mm f/1.8G

          Comment


          • #6
            Re: Graag jullie meningen

            Foto's mogen een max 900X900 zijn. Kijkt wat makkelijker. Foto 1, 2 en 3 staan scheef, ...Belichting in foto 2 zit fout. Kijk even je histogram na, wat je hebt vastgelegd. Zo kun je zien wat je hebt fout gedaan met de instellingen.(je efix is verborgen trouwens) Donkere partijen staan links en lichte staan rechts. Scherpte in foto 2 en 3 is prima De mooiste heb je hier waarschijnlijk weggehaald, maar we zullen eens kijken naar je flicker In foto 2 ben je uitgegaan van de boom met het rechtzetten, en die moet je juist negeren en de diepte inkijken op de horizon.
            Last edited by Guest4; 4 augustus 2012, 15:41.

            Comment


            • #7
              Re: Graag jullie meningen

              Nu je dat allemaal zegt zie ik het pas Dat zijn inderdaad verbeterpunten, en efix komt denk ik omdat ik een prog. heb gebruikt om © in te voegen. Ik wil niet dat mn foto's zomaar ergens geplaatst gaan worden e.d..
              Maar dat zijn al wat goede tips
              Nikon D3100 || Nikon 18-55mm f/3.5-5.6G AF-S VR DX NIKKOR || Nikon AF-S DX NIKKOR
              35mm f/1.8G

              Comment


              • #8
                Re: Graag jullie meningen

                Maar als je hier gerichte tips wilt krijgen zul je best toch wel je exifs laten staan...
                Wachten met het krabbeltje dus...
                Maar ik ben nog te groen om echte tips te mogen geven...
                Groetjes, Jill.
                facebook
                Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                Comment


                • #9
                  Re: Graag jullie meningen

                  Klopt dat dacht ik ook al Volgende keer zal ik ze zonder dat uploaden maar momenteel ben ik daar toch echt ff te lui/moe voor..
                  Nikon D3100 || Nikon 18-55mm f/3.5-5.6G AF-S VR DX NIKKOR || Nikon AF-S DX NIKKOR
                  35mm f/1.8G

                  Comment

                  Working...
                  X