Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onweer!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Onweer!!

    Tijdje geleden was er in Nederland een behoorlijk heftige onweersbui.
    Aangezien ik thuis was heb ik de camera op statief gezet en ben ik eens wat foto's gaan maken.
    Die avond nog een tutorial gezien op Youtube met wat tips die ik gelijk maar in praktijk heb gebracht.
    De onderstaande foto is het resultaat van pakweg een uur onweer kijken:



    Nog voor ik de sluiter dicht hoorde gaan stond ik te juichen omdat ik wist dat het raak was.
    Helaas blijkt onweer namelijk iets tegen Vlaardingen te hebben want het is hier vandaan altijd net buiten bereik om er mooie foto's van te maken.
    En ineens was daar deze prachtige schicht recht voor mijn lens terwijl de sluiter open was.
    Helaas was ik weer binnen gaan staan wegens regendruppels waardoor de randen van de deurpost in beeld staan.

    Overigens heb ik in de eerste week dat ik met fotografie begonnen was al een bliksemschicht op de foto gekregen tijdens een vakantie in Hongarije.
    Heb dus wel enige ervaring en geluk op dit gebied.

    Groetjes Josse
    Last edited by tweety777; 6 augustus 2012, 12:32. Reden: foto groter dan max toegelaten afmetingen
    Nikon D300s, Nikon 18-105mm, Nikon 50mm F1,8G, Sigma 70-300mm Macro, analoge Sigma 300mm F4 Macro, Nikon SB400 en SB700.

  • #2
    Re: Onweer!!

    Je mag maar 1 topic per dag openen hoor
    NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
    https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

    Comment


    • #3
      Re: Onweer!!

      In dat geval moet ik de forum regels maar eens wat beter door lezen.
      Mijn excuus hiervoor.
      Dacht even een inhaalslag te maken.
      Nikon D300s, Nikon 18-105mm, Nikon 50mm F1,8G, Sigma 70-300mm Macro, analoge Sigma 300mm F4 Macro, Nikon SB400 en SB700.

      Comment


      • #4
        Re: Onweer!!

        Oorspronkelijk geplaatst door tweety777 Bekijk bericht
        In dat geval moet ik de forum regels maar eens wat beter door lezen.
        Mijn excuus hiervoor.
        Dacht even een inhaalslag te maken.
        je mag ook posten in Beoordeling hoor.
        daar mag je er ook 3 plaatsen, net als hier in Beginners.
        alleen wel in 1 topic en niet drie verschillende topics openen.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Onweer!!

          Moderator Note: Beste,

          Ik heb uw foto achter een linkje geplaatst.
          Dit doordat hij de max toegelaten afmetingen ( 900 pixels langste zijde ) overschreed.
          2.4. Maximale afmeting van een foto: 900x900 pixels

          Zodra u de afmetingen hebt aangepast, mag u de foto terug zichtbaar maken.

          Indien u nog verdere vragen heeft, mag u mij gerust contacteren.

          Comment


          • #6
            Re: Onweer!!

            Moderator Note: Dit is uw tweede topic op datum van 4 augustus 2012.

            Zoals reeds aangehaald in uw overige topics, is dit niet toegestaan.

            Ik laat deze topic open, met als voorwaarden dat deze telt als topic van datum 5 augustus 1012.
            Let op: geen nieuwe topic starten vandaag!! ( in beginnershoek )

            Uw twee andere topics ( valkje & Côte D'Azur ) zijn verplaatst naar de "fotobeoordeling" secties.

            Comment

            Working...
            X