Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verzekering

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verzekering

    Hallo,

    Tijdens mijn aanschaf van de 10D heb ik GEEN losse verzekering afgesloten.

    Na bijna een jaar heb ik toch best wat aan spullen bijgekocht.
    Je kent het wel ... extra lensje .. flitser, memory enz.

    Zijn er mensen die achteraf nog een losse verzekering hebben afgesloten, of gaat het bij jullie gewoon bij de inboedel?

    Misschien nog tips van welke verzekeraar te nemen? (NL)
    Met de groeten van Stanley !

    Albumpies

    Canon Stuff

  • #2
    jullie mogen blij zijn dit te kunnen...

    In Belgie is het praktisch onmogelijk....
    probeer al enkele jaren m'n materiaal te verzekeren maar dit lukt niet....(tenzij iemand weet bij welke maatschappij wel....)
    (normale inboedel of brandverzekering is geen probleem maar on the field...)
    daVinci
    www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

    Comment


    • #3
      Juist ... dat bedoel ik dus.

      "On the Field.."

      Met de groeten van Stanley !

      Albumpies

      Canon Stuff

      Comment


      • #4
        Ik heb geinformeerd bij ETHIAS en zij bieden verzekeringen voor foto en videomateriaal. Gewoon een mailtje sturen via hun website. Let wel : dit valt in de categorie van de bontjassen. Is dus vrij duur.

        erwin

        Comment


        • #5
          Ik heb vorig jaar informatie gevraagd bij mijn agent, en hij heeft een soort van omnium-systeem (zoals auto) voorgesteld. Dat moest toen ongeveer 175 euro per schijf van 2500 euro aan materiaal gaan kosten. Dat kost inderdaad niet weinig. Als onderdeel van je brandverzekering/inboedel zal dat niet zoveel verschil maken voor je premie. (Of je moet voor ettelijke tienduizenden euro aan materiaal bezitten, uiteraard.)
          Pieter
          --
          Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

          Comment


          • #6
            Het zit meestal altijd in je brand polis van de woning,als je inboedel tegen diefstal verzekerd is.

            Als je een dekking on de field wenst( in europa ) dan kom je snel aan 10% van de nieuwwaarde.

            Comment


            • #7
              Bij Generali verzekeringen komt het ALL-In paket voor Europa op 40€ premie per 1000€ (waarde goederen).

              Comment


              • #8
                Ik heb bij Driessen Assuranciën nv een specifieke verzekering lopen die me wereldwijd dekt voor diefstal en schade. Ik heb niet alles laten opnemen in de polis, enkel de duurste stukken zoals bodies en lenzen. De filters, rugzak, statief en X-drive bv. niet.


                Comment


                • #9
                  Originally posted by Serge_VC
                  Ik heb bij Driessen Assuranciën nv een specifieke verzekering lopen die me wereldwijd dekt voor diefstal en schade. Ik heb niet alles laten opnemen in de polis, enkel de duurste stukken zoals bodies en lenzen. De filters, rugzak, statief en X-drive bv. niet.
                  Enne wat moet dit dan kosten?

                  Ik kon het via een diefstalverzekering op inboedel, maar die heb ik niet. En qua kostprijs neem ik die ook niet.

                  Canon 10D, gLaasjes, lampjes,...
                  LidNr. BD0211BE

                  Comment


                  • #10
                    ook even vermelden dat als de spullen ouder worden, dan word er ook minder uitbetaald, per jaar gaat er ? % af van de nieuw waarde
                    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                    www.langenacker.nl

                    Comment


                    • #11
                      Via brand en diefstalverzekering van de woning mee verzekerd, ook overal ter wereld geldig in geval van diefstal uit een beveiligde plaats, en dit is o.a. in een gesloten hotelkamer, vakantieverblijf, uit uw handen gesleurd ... Laten vallen = pech.
                      Simpel, er moet inbraak of geweldpleging bij te pas komen en verplicht aangifte bij politie.
                      Echte voorwaarden staan in de klein letterkes ...
                      => AXA
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment

                      Working...
                      X