Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Musee Rodin, binnen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Musee Rodin, binnen






















    I put the sexy in dyslexia


  • #2
    Re: Musee Rodin, binnen

    Mooie foto van een ( voor mij ) bekende plaats.
    Was het niet mogelijk de drie figuurtjes ( die, indien ze er nog staan ) mee in beeld te brengen als je de trap opgaat?
    Of misschien te druk?
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

    Comment


    • #3
      Re: Musee Rodin, binnen

      De drie figuurtjes staan er nog steeds. Maar toen niet bij stil gestaan om ze ook mee in beeld te brengen.
      Het was er toen nog niet te druk, ik was eerst binnen.
      Ik ben er ook al een paar keer geweest en blijf het een mooi museum vinden maar deze keer viel het binnen wel wat tegen. Ze zijn er hard aan renoveren en je kan meer als de helft niet zien.
      Een gedeelte hebben ze al gedaan, zo zat er achter dit zwart beeld vroeger een kleine gang met een deur en vensters die zicht gaven op een kamer er achter.
      I put the sexy in dyslexia

      Comment


      • #4
        Re: Musee Rodin, binnen

        das goed en knap geschoten.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Musee Rodin, binnen

          Mooie zachte belichting. Misschien ietsje te donker. Een breder beeldhoek ging misschien een minder benepen resultaat geven. Shot is ok, maar misschien viel er meer uit het 2:3 formaat te halen dan hier in vierkante representatie.

          Cheers,
          F.

          Comment


          • #6
            Re: Musee Rodin, binnen

            Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk bericht
            Shot is ok, maar misschien viel er meer uit het 2:3 formaat te halen dan hier in vierkante representatie.

            Cheers,
            F.
            De foto is breed genomen maar dat kwamen er voor mij enkel maar storende elementen in beeld en daarom dat ik die eraf gelaten heb.
            I put the sexy in dyslexia

            Comment


            • #7
              Re: Musee Rodin, binnen

              Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
              De foto is breed genomen maar dat kwamen er voor mij enkel maar storende elementen in beeld en daarom dat ik die eraf gelaten heb.
              Ja, dat was duidelijk. Ik daag je vanaf heden uit om enkel de goede elementen in een 2:3 formaat te schieten, of desnoods 3:4. Da!

              Cheers,
              F.

              Comment

              Working...
              X