Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The dark side

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The dark side

    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: The dark side

    En als het avond wordt dan komen die rotsen pas echt tot leven. Dan worden
    het levende beelden die over de zee waken. Heel mooi Danny.

    Comment


    • #3
      Re: The dark side

      mooi shot Danny
      dit is ongeveer 't shot dat ik in gedachten had op Rialto Beach, WA, USA
      maar die avond zo grijs als iets
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

      Comment


      • #4
        Re: The dark side

        jawadde alweer een topplaat Danny! er zit zelfs nog detail in de rosten
        groeten, Kristof
        Canon EOS 5D mkII

        Comment


        • #5
          Re: The dark side

          heel knap.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: The dark side

            Straalt rust uit. Mooi beeld.
            vriendelijke groeten, Helen
            Updated WWW.HELENICA.NL
            ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

            Comment


            • #7
              Re: The dark side

              Knappe foto!
              Leuk die scherpe contour van dat maantje..
              Groeten!

              500px / Facebook

              Comment


              • #8
                Re: The dark side

                wow dat is weer prachtig ,het mooie aan je foto's is de verscheidenheid ,het iedere keer een beetje anders één iets vind ik deze foto ,pas op ik kan verkeerd zijn hoor ,durf soms nog niet echt reageren op details ,maar ikzelf zou de rotsen iets meer naar rechts geplaatst hebben ,ik heb het gevoel dat de compo iets evenwichtiger zou zijn geweest ,

                Comment


                • #9
                  Bedankt voor de reacties

                  Patrick, je MOET reageren op details ! :-)

                  Ik wou zelf ook meer diagonaal in de compositie, maar de compo werd vooral bepaald door de onderlinge positie van de rotsen en de rotsboog.
                  Ofwel zat de ene rots een stuk achter of tegen die andere, ofwel verdween die opening door de kijkhoek.

                  Oorspronkelijk geplaatst door bopatje
                  wow dat is weer prachtig ,het mooie aan je foto's is de verscheidenheid ,het iedere keer een beetje anders één iets vind ik deze foto ,pas op ik kan verkeerd zijn hoor ,durf soms nog niet echt reageren op details ,maar ikzelf zou de rotsen iets meer naar rechts geplaatst hebben ,ik heb het gevoel dat de compo iets evenwichtiger zou zijn geweest ,
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

                  Comment


                  • #10
                    Re: The dark side

                    Heel knap alweer!
                    Ik had dezelfde 'opmerking' als bopatje, maar door je uitleg is 't één en 't ander duidelijk geworden.
                    Een crop zou eventueel lukken, maar dan verlies je wellicht het maantje en ik kan me inbeelden dat je dat niet wil.
                    Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: The dark side

                      haal je knip- en plakwerkkunsten in PS al maar boven Danny
                      groeten, Kristof
                      Canon EOS 5D mkII

                      Comment


                      • #12
                        Re: The dark side

                        Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                        Bedankt voor de reacties

                        Patrick, je MOET reageren op details ! :-)

                        Ik wou zelf ook meer diagonaal in de compositie, maar de compo werd vooral bepaald door de onderlinge positie van de rotsen en de rotsboog.
                        Ofwel zat de ene rots een stuk achter of tegen die andere, ofwel verdween die opening door de kijkhoek.
                        ja nu begrijp ik het ,die ene rots staat een heel stuk verder in zee ,waardoor je bij de minste afstand dat je naar rechts verplaatst de rotsen elkaar zouden raken
                        ik weet eigenlijk al sowieso dat je eerst wel tien keer geen en weer bent gelopen om het beste standpunt te vinden

                        Comment


                        • #13
                          Re: The dark side

                          Prachtig Een foto die geen meer woorden nodig heeft.
                          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                          MIJN WEBSITE

                          Comment


                          • #14
                            Re: The dark side

                            in Digital Photo (magazine) doen ze soms 'verplaatsingen' van zaken in de foto om de compo beter te maken
                            dus hier zou je je rotsen meer nr rechts kunnen zetten hé
                            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                            Comment


                            • #15
                              Re: The dark side

                              Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
                              in Digital Photo (magazine) doen ze soms 'verplaatsingen' van zaken in de foto om de compo beter te maken
                              dus hier zou je je rotsen meer nr rechts kunnen zetten hé
                              wie doet nu zoiets
                              groeten, Kristof
                              Canon EOS 5D mkII

                              Comment

                              Working...
                              X