Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lekker nog genieten van de laatste straaltjes zon.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lekker nog genieten van de laatste straaltjes zon.

    Close up : Nou, van deze ben ik niet ontevreden. Al is de vlieg nogal op de zijkant, wat me hier vooral boeit is de diepte die door de bladerlagen gemaakt wordt. De vlieg trekt zowieso de aandacht. Nu hoor ik wel of het in de smaak valt of niet.


    1.

    Last edited by Loeky; 3 augustus 2012, 06:43.

  • #2
    Re: Lekker nog genieten van de laatste straaltjes zon.

    Geen reactie ? Zo lelijk is het nu toch ook weer niet ? Moet ik die dan toch in de vuilnisbak kieperen ?

    Comment


    • #3
      Re: Lekker nog genieten van de laatste straaltjes zon.

      Nogal rommelig geheel, waar de vlieg mooi opstaat.

      Comment


      • #4
        Re: Lekker nog genieten van de laatste straaltjes zon.

        Lelijk zou 'k het niet noemen. Maar spreekt mij toch helemaal niet aan, sorry!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Lekker nog genieten van de laatste straaltjes zon.

          Te druk denk ik en de belichting ?
          mvg,
          Eddy
          Smaken verschillen

          Comment


          • #6
            Re: Lekker nog genieten van de laatste straaltjes zon.

            Er zitten nogal wat overbelichte vlakken in de bladeren, denk dat het opnameuur niet echt het ideale was vanwege het harde licht.
            Photography is an art of observation.

            Comment


            • #7
              Re: Lekker nog genieten van de laatste straaltjes zon.

              Voor jullie dat schreven van die overbelichting hebben jullie naar de histogram gekeken ? Bij mij is mijn histogram nog goed. Kantje boortje maar nog goed. Het enige wat ik gedaan heb is de foto oplichten en ook daar keek ik de histogram na, alles bleef binnen de perken. Volgens mij lag ie nog goed ofwel lees ik de histogram verkeerd. Maar in beide gevallen heb ik de histogram bekeken.

              Interessant over het Te druk, daar ga ik niet in discutie. Dat is een kwestie van smaak denk ik. voor mij komt er nog steeds een soort rust vanuit omdat slechts enkele bladeren de aandacht trekken en de dieper liggende bladeren vallen amper op, die lichte bladeren zijn diegen waarop de zon zijn laatste stralen op werpt.

              Je mag het ook even zo bezien : het is de omgeving waar de vlieg zat te rusten en een vlieg is trouwens altijd druk, het zou bij de vlieg kunnen passen.

              De foto werd om iets later dan 19 u 30 genomen. Dus van hard licht kan er geen sprake meer zijn, denk ik. Het waren de laatste zonnestralen die zo mooi op de bladeren zo'n mooi licht gaven.

              Comment

              Working...
              X