Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wespspin

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wespspin

    Wespspin



    *Canon EOS *F11 *1/80sec *ISO 100

    Het is al een paar dagen winderig waardoor ik altijd maar uitstelde om nog eens wat foto's te gaan maken. Maar gisteren dacht ik als ik nu niet ga, ga ik nooit niet dus ben ik er nog maar eens op uitgetrokken! Er was gisteren echt wel wind, waardoor ik me die dag er nogal over heb opgewonden.... Na een klein uur veel proberen, en frustratie later gaf ik er de brui aan. Op de valreep kwam nog net deze wespspin voor mijn neus zitten!!
    Respect Animals/Nature... and people
    Believe in Mother Nature.!!
    Huygens Peter

  • #2
    Re: Wespspin

    Voor mij een beetje te rommelig Peter, ik denk ook dat de Z-W bewerking deze foto geen deugd heeft gedaan en zie er de meerwaarde ook niet van in
    D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
    Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
    Flickr - JAlbum

    Comment


    • #3
      Re: Wespspin

      Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht
      Voor mij een beetje te rommelig Peter, ik denk ook dat de Z-W bewerking deze foto geen deugd heeft gedaan en zie er de meerwaarde ook niet van in
      Bedankt Eric voor jou eerlijke reactie! Eigenlijk moest deze foto in het thema beoordeel staan, maar ik zie nu dus dat ik hem perongelijk in het verkeerde thema heb staan !!
      Ik maak normaal niet snel een foto in zwart-wit bij macro... Dus ken er eigenlijk ook weinig van hoe je dat moet bewerken... Maar geloof me in kleur kwam het helemaal niet goed! Dan denk je waarschijnlijk gooi die foto dan toch in de prullenbak.. Heb je groot gelijk in, was ik ook van plan. Maar ik vond dit beeld eigenlijk toch te spannend om gewoon direct weg te gooien...
      Respect Animals/Nature... and people
      Believe in Mother Nature.!!
      Huygens Peter

      Comment

      Working...
      X