Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kloof

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kloof

    Dit is de meest exclusieve warmwatergrot van IJsland, wie hem weet liggen mag bij mij een fles Champagne komen kraken.
    Zwemmen in warm, diepblauw helder water op het punt waar de continentale platen elkaar raken.
    Magisch.

    Dit is een van de plaatsen waar een bridge handiger is dan een D3, zeker voor wat de klimpartij betreft. Alle eer (?) gaat dus naar mijn vrouw (Panasonic DSC FZ-8).

    Hij hoorde misschien beter thuis in fotobeoordeling maar ik vind hem goed genoeg om hier te plaatsen. Geen bewerking.
    Ik heb wel een aantal bedenkingen maar dat laat ik aan jullie over.



    PaulM

  • #2
    Re: Kloof

    Beter is, deze eerst groter te posten.

    Comment


    • #3
      Re: Kloof

      mag inderdaad wel groter (MAX 900X900) en centreren.
      Hverfjall...?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Kloof

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        mag inderdaad wel groter (MAX 900X900) en centreren.
        Hverfjall...?
        grt,bouk.
        Hverfjall is een explosiekrater
        Last edited by Guest2; 2 augustus 2012, 11:56. Reden: exposie is geen explosie

        Comment


        • #5
          Re: Kloof

          Ik ga meteen een poging wagen: Grjótagjá. Ik ben er zelf nooit geweest, maar heb iets van gelezen, wat redelijk overeen komt met deze foto. Trouwens jij heb nog niet de locatie van mijn vorige foto goed geraden.
          vriendelijke groeten, Helen
          Updated WWW.HELENICA.NL
          ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

          Comment


          • #6
            Re: Kloof

            Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk bericht
            Ik ga meteen een poging wagen: Grjótagjá. Ik ben er zelf nooit geweest, maar heb iets van gelezen, wat redelijk overeen komt met deze foto. Trouwens jij heb nog niet de locatie van mijn vorige foto goed geraden.
            Neenee, Niet Grjótagjá.
            Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel exclusiever.

            Momenteel moet ik mijn tijd spenderen aan het leggen van de "Heilige Tric" bij mijn zoon maar die locatie moet ik toch kennen. Ligt zeker ten noorden van Akureyri, anders was je nooit in Hjalteyri geweest.

            Comment


            • #7
              Re: Kloof

              Best groter plaatsen, is wat makkelijker beoordelen.
              Knappe lokatie zo te zien, zou wel het overbelichte deel wegcroppen.
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Kloof

                Een foto die mij weinig doet.
                Compositie, licht.. neen. Voor mij eerder een gewone registratie.
                Groeten!

                500px / Facebook

                Comment


                • #9
                  Re: Kloof

                  Ik kan me voorstellen dat de mogelijkheden erg berperkt waren voor de foto. Ik heb er in Grotagja ook geschoten en het is erg moeilijk een leuk resultaat te krijgen, zelfs op statief.
                  De locatie ken ik niet, al is die lokroep van de champagne sterk :-D. Het zal wel ergens langs de breuklijn zijn en ik zou vermoeden ergens in het binnenland gezien Noord en Zuid stuk van de breuklijn redelijk gekend zijn. Maar waar precies...no clue
                  D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
                  500px FaceBook

                  Comment

                  Working...
                  X