Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de Oosterschelde

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • de Oosterschelde



    Last edited by bommasien; 2 augustus 2012, 07:55.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: de Oosterschelde

    SIEN..................zet recht~~~~
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: de Oosterschelde

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      SIEN..................zet recht~~~~
      grt,bouk.
      ?????????????????????????????????????????????????? ??????=recht
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: de Oosterschelde

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        SIEN..................zet recht~~~~
        grt,bouk.
        Dit is gebiedende wijs, maar wel akkoord.
        Een goeike.
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

        Comment


        • #5
          Re: de Oosterschelde

          Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
          Dit is gebiedende wijs........
          tja....misschien helpt dit.
          andere pogingen van vele zijn reeds mislukt.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: de Oosterschelde

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            tja....misschien helpt dit.
            andere pogingen van vele zijn reeds mislukt.
            grt,bouk.
            ? is dat zo? in welk opzicht dan? graag voorbeeld en of uitleg? of moet ik hier weg ,zoals anderen die hier niet meer durven/willen komen en het niet meer konden verdragen. Ik heb hier al veel bijgeleerd(al vinden sommigen van niet) En ik vraag mij ECHT af in welk opzicht ik de tips en raadgevingen niet opvolg, zou dit graag vernemen! Weet wel dat het voor enkelen, die niet of zelden plaatsen, storend werkt dat ik alle dagen plaats, maar volgens de regels kan dit en voor mij is dit een stimulans om mij trachten te verbeteren. Is hier een heksenvervolging aan de gang of wat gebeurt er?
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: de Oosterschelde

              Gewoon verder blijven posten Sien. Ik ben dat ook van plan. Hoe kun je anders nu leren en progressie maken?
              Running is a way of living..

              Comment


              • #8
                Re: de Oosterschelde

                Reprise:
                Bommasien,
                Het grote verschil tussen jij en de anderen is dat die anderen de tips
                toepassen voordat ze een foto plaatsen.
                Van waardering geniet ik.
                Van kritiek leer ik.

                Comment


                • #9
                  Re: de Oosterschelde

                  Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                  ? is dat zo? in welk opzicht dan? graag voorbeeld en of uitleg? of moet ik hier weg ,zoals anderen die hier niet meer durven/willen komen en het niet meer konden verdragen. Ik heb hier al veel bijgeleerd(al vinden sommigen van niet) En ik vraag mij ECHT af in welk opzicht ik de tips en raadgevingen niet opvolg, zou dit graag vernemen! Weet wel dat het voor enkelen, die niet of zelden plaatsen, storend werkt dat ik alle dagen plaats, maar volgens de regels kan dit en voor mij is dit een stimulans om mij trachten te verbeteren. Is hier een heksenvervolging aan de gang of wat gebeurt er?
                  Oorspronkelijk geplaatst door Runnerken Bekijk bericht
                  Gewoon verder blijven posten Sien. Ik ben dat ook van plan. Hoe kun je anders nu leren en progressie maken?
                  Tuurlijk, gewoon blijven posten en beter worden aan de hand van de commentaren. Da's ook mijn plan
                  Je blijft fotograferen, past de tips van hier toe, post en krijgt weer nieuwe tips. Dan is er toch niks aan de hand ?
                  Niet meteen in de verdediging schieten .

                  Comment


                  • #10
                    Re: de Oosterschelde

                    Mooi rustig plaatje.
                    En gewoon blijven posten.
                    Canon 60D / EF 70-200mm f/4.0 L USM/ EF 50mm f/1.8 II / EF-S 18-55mm F3.5-5.6 DC II

                    Comment


                    • #11
                      Re: de Oosterschelde

                      Oorspronkelijk geplaatst door MadHatter Bekijk bericht
                      Tuurlijk, gewoon blijven posten en beter worden aan de hand van de commentaren. Da's ook mijn plan
                      Je blijft fotograferen, past de tips van hier toe, post en krijgt weer nieuwe tips. Dan is er toch niks aan de hand ?
                      Niet meteen in de verdediging schieten .
                      't is niet meteen hoor, bedankt voor je reactie!!
                      Oorspronkelijk geplaatst door Synthax Bekijk bericht
                      Mooi rustig plaatje.
                      En gewoon blijven posten.
                      bedankt voor je 'rustige' reactie!
                      vriendelijke groeten, Sien

                      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                      Comment


                      • #12
                        Re: de Oosterschelde

                        bommasien, ik volg je platen al sinds je hier startte met posten en je hebt zeker al een grote vooruitgang gemaakt, maar ik begrijp de 'frustratie' van sommigen wel. Ik heb onlangs ook nog op een post van jou de vraag gesteld of je voor je je foto post, zelf niet ziet dat die bv. niet scherp is. Bij deze zou ik ook die vraag kunnen stellen: had je dan niet gezien voor je postte dat je horizon scheef staat.
                        Het is zeker geen probleem om dagelijks te posten, maar fotografie is ook leren kritisch zijn op je eigen werk, ook daar leer je heel veel uit. Er zijn een aantal basispunten die je kunt overlopen zoals zijnde: is mijn foto 'recht' (als je dat zo wil natuurlijk), is mijn foto scherp, zit ik niet met vervelende afkappingen door de compositie,..?

                        Zeker blijven posten, maar met een kritisch oog.
                        Ik hoop dat je dit niet als aanvallend ziet, want dat is zeker niet de bedoeling.
                        Al doende leert men...

                        Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: de Oosterschelde

                          Sien : men bedoeld dat je moet trachten de tips die je in het verleden kreeg reeds te verwerken voor je je beeld post zoals hier het rechtzetten van de horizon Geen zorgen hoor, het gebeurd zelfs de "profs" een keer af en toe dat de zee leegloopt Ik zei het elders al, ik vind je volhardendheid een voorbeeld voor velen ... je ziet ze maar al te vaak "verkoop wegens stopzetten hobby" ... dat is de andere oplossing
                          Webstek in opbouw

                          Comment


                          • #14
                            Re: de Oosterschelde

                            Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                            bommasien, ik volg je platen al sinds je hier startte met posten en je hebt zeker al een grote vooruitgang gemaakt, maar ik begrijp de 'frustratie' van sommigen wel. Ik heb onlangs ook nog op een post van jou de vraag gesteld of je voor je je foto post, zelf niet ziet dat die bv. niet scherp is. Bij deze zou ik ook die vraag kunnen stellen: had je dan niet gezien voor je postte dat je horizon scheef staat.
                            Het is zeker geen probleem om dagelijks te posten, maar fotografie is ook leren kritisch zijn op je eigen werk, ook daar leer je heel veel uit. Er zijn een aantal basispunten die je kunt overlopen zoals zijnde: is mijn foto 'recht' (als je dat zo wil natuurlijk), is mijn foto scherp, zit ik niet met vervelende afkappingen door de compositie,..?

                            Zeker blijven posten, maar met een kritisch oog.
                            Ik hoop dat je dit niet als aanvallend ziet, want dat is zeker niet de bedoeling.
                            bedankt, maar ook dit is geen reactie op de foto zelf, nietwaar.
                            Ik neem je uiteraard niks kwalijk!
                            En neen ik had de minieme scheefstand idd niet gezien. Wanneer mijn foto's perfect gaan zijn dan zal ik hier niet meer posten mi. En wat betreft de "frustratie' van 'sommigen' neen die begrijp ik niet.
                            Maar soit ik hoef mij hier niet te verdedigen vermits ik enkel maar mijn best doe om iets moois te maken!
                            vriendelijke groeten, Sien

                            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                            Comment


                            • #15
                              Re: de Oosterschelde

                              Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
                              Sien : men bedoeld dat je moet trachten de tips die je in het verleden kreeg reeds te verwerken voor je je beeld post zoals hier het rechtzetten van de horizon Geen zorgen hoor, het gebeurd zelfs de "profs" een keer af en toe dat de zee leegloopt Ik zei het elders al, ik vind je volhardendheid een voorbeeld voor velen ... je ziet ze maar al te vaak "verkoop wegens stopzetten hobby" ... dat is de andere oplossing
                              sorry maar je laatste'tip' ga'k niet toepassen! En de 'profs' die zitten hier toch niet hé , al denken sommigen dat ze dat zijn.
                              En dan nu terug ON-TOPIC aub
                              vriendelijke groeten, Sien

                              Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                              Comment

                              Working...
                              X