Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lissewege zw/wit

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lissewege zw/wit

    Hallo, aan het testen van demo silver pro van Nik. Ben van olan om de volledige box filters te kopen, Nuttig?

    Haha, terug gelukt, blijkbaar lag het probleem enkele dagen geleden bij dropbox zelf..

    Last edited by chef roger; 5 augustus 2012, 09:20. Reden: foto groter dan max toegelaten afmetingen
    Nikon D90, Sigma 24-70 2.8 HSM, Sigma 70-200 2.8, Sb600

  • #2
    Re: lissewege zw/wit

    Moderator Note: Beste,

    Ik heb uw foto achter een linkje geplaatst.
    Dit doordat hij de max toegelaten afmetingen ( 900 pixels langste zijde ) overschreed.
    2.4. Maximale afmeting van een foto: 900x900 pixels

    Zodra u de afmetingen hebt aangepast, mag u de foto terug zichtbaar maken.

    Indien u nog verdere vragen heeft, mag u mij gerust contacteren.
    Last edited by !Bart; 5 augustus 2012, 08:32.

    Comment


    • #3
      Re: lissewege zw/wit

      Ik heb er al een paar gezien en ik vind die omzettingen echt mooi !!!
      Ik wil hem eigenlijk ook ...
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

      Comment


      • #4
        Re: lissewege zw/wit

        Oorspronkelijk geplaatst door !Bart Bekijk bericht
        Moderator Note: Beste,

        Ik heb uw foto achter een linkje geplaatst.
        Dit doordat hij de max toegelaten afmetingen ( 900 pixels langste zijde ) overschreed.
        2.4. Maximale afmeting van een foto: 900x900 pixels

        Zodra u de afmetingen hebt aangepast, mag u de foto terug zichtbaar maken.


        Indien u nog verdere vragen heeft, mag u mij gerust contacteren.
        oeps , weet het reglement, maar weet begod niet hoe ik de afmetingen kan wijzigen in dropbox ..
        Nikon D90, Sigma 24-70 2.8 HSM, Sigma 70-200 2.8, Sb600

        Comment


        • #5
          Re: lissewege zw/wit

          Oorspronkelijk geplaatst door chef roger Bekijk bericht
          oeps , weet het reglement, maar weet begod niet hoe ik de afmetingen kan wijzigen in dropbox ..
          Ik wijzig dit in mijn bewerkingsprogramma, ik werk wel met gimp. Gratis en goed
          Je kan het ook wijzigen in een programma om kaders om je foto's te maken en handtekeningen en zo te plaatsen. Dan werk ik met bordermaker.
          ''afbeelding schalen'' heet het bij mij.
          Als je het doet doe je het best in 2 stappen bv: voor de helft verkleinen bv naar 1500 op langste zijde, dan 10% verscherpen en dan naar 900 verkleinen en nog eens verscherpen. (doe ik toch)
          Heb dat hier eens gelezen, sindsdien doe ik dat zo en zie toch beter resultaat dan wanneer ik mijn foto van de eerste keer naar 900 op langste zijde verklein.
          Good luck!
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

          Comment


          • #6
            Re: lissewege zw/wit

            F*ck, krijg de verkleinde foto er helemaal niet meer op...

            Help dropbox gebruikers; is toch dropbox/public/ copy link, en hier dan het knopje "voeg beeld toe", en daarin plakken?

            Last edited by chef roger; 2 augustus 2012, 07:23.
            Nikon D90, Sigma 24-70 2.8 HSM, Sigma 70-200 2.8, Sb600

            Comment


            • #7
              Re: lissewege zw/wit

              Oorspronkelijk geplaatst door chef roger Bekijk bericht
              F*ck, krijg de verkleinde foto er helemaal niet meer op...

              Help dropbox gebruikers; is toch dropbox/public/ copy link, en hier dan het knopje "voeg beeld toe", en daarin plakken?

              Ja inderdaad maar het lukt blijkbaar niet.
              Je moet wel je foto laten staan in de public map en niet hernoemen!! Als je dat dus wel gedaan hebt, foto terug zelfde naam geven en terug in public zetten.
              Normaal zou het dan wel moeten gaan...
              En je mag hem gewoon in je eerste topic zetten. Je hebt daar een knop aanpassen (rechtonder in je eerste venster van je topic), daar haal je de oude link weg en plaats je de nieuwe. Ook als je een eventueel een update plaatst, gewoon onder je originele plaatsen, en nu we toch bezig zijn, met een paar spaties tussen en netjes in het midden.
              facebook
              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

              Comment

              Working...
              X