Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Twizy ( Renault )

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Twizy ( Renault )




    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Twizy ( Renault )

    Bedankt aan de anonieme kijkers
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

    Comment


    • #3
      Re: Twizy ( Renault )

      wel dit is transport ... en wat je toont is een stuk bumper en daar valt weinig iets over te zeggen behalve dat deze vuil is en de vloer weerspiegelt.
      UnicornPictures on Facebook & Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Twizy ( Renault )

        Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
        wel dit is transport ... en wat je toont is een stuk bumper en daar valt weinig iets over te zeggen behalve dat deze vuil is en de vloer weerspiegelt.
        Oli, voordat je stomme opmerkingen geeft zou ik me er eerst van vergewissen van wat er te zien is.
        Ten eerste is dit geen bumper maar een volledige deur van deze Twizy.
        Ten tweede stond deze wagen niet in een toonzaal, en dus me een perfecte glans, maar waarschijnlijk voor u wel bekend op de Varkenskaai te Brussel.
        Ten derde is het geen vloer maar de straatstenen.
        En is het verder niet juist dat iets dat rijdt in transport thuishoort en door het gebruik ook vuil kan zijn? Of mogen hier alleen maar glimmende auto's getoond worden?
        Had deze waarschijnlijk beter bij abstract gezet.
        Maar je hebt je gedacht gezegd, waarvoor dank.
        Last edited by HEYLO; 2 augustus 2012, 20:43.
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

        Comment


        • #5
          Re: Twizy ( Renault )

          Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
          Oli, voordat je stomme opmerkingen geeft zou ik me er eerst van vergewissen van wat er te zien is.
          Ten eerste is dit geen bumper maar een volledige deur van deze Twizy.
          Ten tweede stond deze wagen niet in een toonzaal, en dus me een perfecte glans, maar waarschijnlijk voor u wel bekend op de Varkenskaai te Brussel.
          Ten derde is het geen vloer maar de straatstenen.
          En is het verder niet juist dat iets dat rijdt in transport thuishoort en door het gebruik ook vuil kan zijn? Of mogen hier alleen maar glimmende auto's getoond worden?
          ok, en daarmee is het ook gezegd ... succes verder om nog reacties te krijgen.

          Wie post in Showcase , mag zich verwachten aan harde kritiek en aan een zéér strenge beoordeling.
          Showcase is bedoeld voor de betere foto.
          ps.: zoveel agressiviteit tegenover iemand van Brussel. Wat heb ik jou misdaan misschien ?
          Last edited by Oli; 2 augustus 2012, 20:55.
          UnicornPictures on Facebook & Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Twizy ( Renault )

            Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
            ok, en daarmee is het ook gezegd ... succes verder om nog reacties te krijgen.

            ps.: zoveel agressiviteit tegenover iemand van Brussel. Wat heb ik jou misdaan misschien ?
            Beste Oli.

            Jij hebt mij helemaal niets misdaan, en dit is helemaal geen agressiviteit. Dit gewoon zeggen waar het op staat. Als jij dit zo aanvoelt is dat voor uw rekening.
            En of je nu van Brussel of Oostende bent maakt mij helemaal niets uit.
            Vooraleer commentaar te geven moet je het wel bij het juiste eind hebben en dat had je niet. Heb gewoon je argumenten in het juiste daglicht gesteld.
            En kritiek geven mag als je de bal juist slaat. Of moeten we eerst alles gaan op- en/of wegpoetsen vooraleer te posten en de werkelijkheid verkrachten?
            Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

            Comment


            • #7
              Re: Twizy ( Renault )

              Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
              Beste Oli.

              Jij hebt mij helemaal niets misdaan, en dit is helemaal geen agressiviteit. Dit gewoon zeggen waar het op staat. Als jij dit zo aanvoelt is dat voor uw rekening.
              En of je nu van Brussel of Oostende bent maakt mij helemaal niets uit.
              Vooraleer commentaar te geven moet je het wel bij het juiste eind hebben en dat had je niet. Heb gewoon je argumenten in het juiste daglicht gesteld.
              En kritiek geven mag als je de bal juist slaat. Of moeten we eerst alles gaan op- en/of wegpoetsen vooraleer te posten en de werkelijkheid verkrachten?
              Dus de auto is proper? want dat is een argument van mij dat de auto vuil is maar blijkbaar is de auto dus proper Wat brengt het vuil op de wagen dan als meerwaarde op deze foto?

              Wat kan helpen om te beslissen of je foto in Fotobeoordeling of in Showcase thuishoort is je af te vragen: Hoort deze foto thuis in mijn fotoalbum (fotobeoordeling) of is deze foto zo goed dat hij kan mee doen aan een foto-expositie (Showcase)?
              Bij twijfel post je best in Fotobeoordeling.
              Denk hier ook even over na.

              Jij vroeg om kritiek op de foto, ik geef die, en ik krijg een reactie terug die heel aanvallend is ( Varkenskaai ... leuk om te horen ) ... Bij deze mijn laatste zeg over deze topic. Succes verder.

              mvg
              Oli
              UnicornPictures on Facebook & Flickr

              Comment


              • #8
                Re: Twizy ( Renault )

                Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
                Dus de auto is proper? want dat is een argument van mij dat de auto vuil is maar blijkbaar is de auto dus proper Wat brengt het vuil op de wagen dan als meerwaarde op deze foto?



                Denk hier ook even over na.

                Jij vroeg om kritiek op de foto, ik geef die, en ik krijg een reactie terug die heel aanvallend is ( Varkenskaai ... leuk om te horen ) ... Bij deze mijn laatste zeg over deze topic. Succes verder.

                mvg
                Oli
                Waar heb ik gezegd dat de auto proper is??
                Mag blijkbaar toch. Heb eens een Clio ergens hier op BD zien staan met vuile ruiten.
                Waar heb ik om kritiek gevraagd? Om een mening ja ( eigenlijk ook niet ), om kritiek, neen.
                Wat is er mis met de Varkenskaai? Is een deel van jouw stad, of niet?

                En je laatste zeg over deze topic; groot gelijk.

                Bedankt voor het succes.
                Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                Comment

                Working...
                X