Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In de knop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • In de knop

    Heb mij eens gewaagd aan een bloemknop => klaproos in de knop met dauwdruppels.





    © onar



    Bedankt om te kijken.
    Feedback is altijd welkom.

  • #2
    Re: In de knop

    Heeft wel iets, vooral door die wat bijzondere lichtinval op het knopje. Mooi scherp op de overgangslijn met de BG waardoor de druppeltjes mooi tot hun recht komen.
    Ietsje meer scherpte vooraan ware nog beter geweest, maar aan de EXIF te zien had je daar wellicht geen licht genoeg voor.
    Master the craft, and the art will follow.
    Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
    http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

    Comment


    • #3
      Re: In de knop

      Oorspronkelijk geplaatst door DominiekC Bekijk bericht
      Heeft wel iets, vooral door die wat bijzondere lichtinval op het knopje. Mooi scherp op de overgangslijn met de BG waardoor de druppeltjes mooi tot hun recht komen.
      Ietsje meer scherpte vooraan ware nog beter geweest, maar aan de EXIF te zien had je daar wellicht geen licht genoeg voor.
      volg hier, Dominiek heeft het hier vr mij al uit getypt ;-)
      groetjes Ingrid

      Comment


      • #4
        Re: In de knop

        Oorspronkelijk geplaatst door DominiekC Bekijk bericht
        Heeft wel iets, vooral door die wat bijzondere lichtinval op het knopje. Mooi scherp op de overgangslijn met de BG waardoor de druppeltjes mooi tot hun recht komen.
        Ietsje meer scherpte vooraan ware nog beter geweest, maar aan de EXIF te zien had je daar wellicht geen licht genoeg voor.
        ik volg hier ook ,maar denk toch dat dit op te lossen was ,ik weet niet of je op statief hebt gewerkt ,maar in geval van wel ,zou je hier gemakkelijk met lange sluitertijd kunnen gewerkt hebben ,op voorwaarde dat er geen wind stond natuurlijk ,maar s'morgens ben je daar nogal dikwijls van gespaard ,je zou zelfs je iso kunnen terugdringen naar 100 ,en zelfs met een kleiner diafragma waardoor je meer aan DOF zou winnen ,op deze manier zou je ook de voorste druppeltjes mee in het scherpteveld hebben ,is maar een tip hè
        maar wil natuurlijk niet zeggen dat dit geen mooie foto is ,want buiten die onscherpte vooraan vind ik hem prachtig

        Comment

        Working...
        X