Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colored Sunset

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Colored Sunset

    .



    laat maar horen

    bedankt alvast voor het kijken

    mvg




    .
    nikon coolpix s9100

  • #2
    Re: Colored Sunset

    Tof dat je aan het manuele blenden gaat!
    Maar ook dat is een leerproces he :-)

    Bij deze foto merk je heel goed de overgangen van het masker. Ook de belichting voorgrond en lucht is nog niet in balans.
    Zelf gebruik ik de techniek die Rupselkopke een tijdje terug heeft neergeschreven. Deze gaat al heel snel een natuurlijk ogend resultaat geven.
    De techniek die Danny uitgeschreven heeft blijkt ook wel te werken , maar gebruik ikzelf niet.
    Groeten!

    500px / Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Colored Sunset

      bedankt voor de reactie(s)

      louter informatief, het is geen blend maar een enkele in camera raw wat bewerkte opname
      en dat is ook een leerproces
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Re: Colored Sunset

        Prachtige lucht Eddy.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Colored Sunset

          Mooie lucht, als je zo'n opnames maakt en ik ben dat nu ook meer mee bezig is proberen te onthouden wat je precies op dat moment zag, en op de details kijken zoals voorgrond, de belichting van de bomen. Het is wel moeilijk als je dan thuiskomt met 100 foto's en dan beginnen nadenken tja wat was die situatie nu weer
          Hier bij deze plaat heb ik de indruk van de lucht heel levendig en de voorgrond is wat minder. En ik zie ook precies waar je met je brush hebt gewerkt. Moet je proberen te vermijden. De afwerking nog wat aan werken met dit voor jou nieuwe techniek, de rest tip top
          Photography is a way to see the world in detail.
          Fotograaf op rust

          Comment

          Working...
          X