Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

les dames blanches (urbex)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • les dames blanches (urbex)

    een verlaten abdij in Normandië. Met de kindjes erbij heb ik niet de tijd genomen om er helemaal op onderzoek uit te gaan maar toch enkele leuke beelden geschoten.











  • #2
    Re: les dames blanches (urbex)

    Mijn voorkeur gaat naar nr. 3.. maar vind het jammer dat het trapgat er niet volledig opstaat
    Bij foto 2 misschien de pilaar en de zijkant van het raam ? in de rechterhoek rechtzetten. Of kijk ik niet recht ? heb mij net een brilletje aangeschaft
    grt. Ria

    Comment


    • #3
      Re: les dames blanches (urbex)

      Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk bericht
      Mijn voorkeur gaat naar nr. 3.. maar vind het jammer dat het trapgat er niet volledig opstaat
      Bij foto 2 misschien de pilaar en de zijkant van het raam ? in de rechterhoek rechtzetten. Of kijk ik niet recht ? heb mij net een brilletje aangeschaft
      grt. Ria
      de eerste zal ik rechtzetten Bij de derde kon ik niet verder achteruit en ik kreeg er dus niet alles op.

      Comment


      • #4
        Re: les dames blanches (urbex)

        voorkeur voor foto 1, al zou ik hem een gezonde dosis nabewerking geven (algemeen)

        foto 2 zegt me niet zoveel en voor foto 3 volg ik riha: te krap, maar misschien kon dat niet anders ter plaatse in combinatie met het materiaal dat je bij had.

        Comment


        • #5
          Re: les dames blanches (urbex)

          Foto 3 is inderdaad de betere. Inderdaad wel te krap, en denk ook beter in grijswaarden.

          Comment

          Working...
          X