Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bridge over the ........E19 - 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bridge over the ........E19 - 2




    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Bridge over the ........E19 - 2

    Vind dit compo toch mooier dan uw vorige.
    Heel knappe belichting.


    Grtz, RF
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Bridge over the ........E19 - 2

      Yep vind deze ook nog beter dan de 1e, welke ook al goed is.

      Weet niet of het bij u in de buurt is en of het mogelijk is, maar het lijkt me wel tof om dit zelfde shot te nemen met het zonnetje recht voor je, dan krijg je denk ik wel een mooie schaduwwerking. Puur als idee he.
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Bridge over the ........E19 - 2

        Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
        Yep vind deze ook nog beter dan de 1e, welke ook al goed is.

        Weet niet of het bij u in de buurt is en of het mogelijk is, maar het lijkt me wel tof om dit zelfde shot te nemen met het zonnetje recht voor je, dan krijg je denk ik wel een mooie schaduwwerking. Puur als idee he.
        Is bij mij in de buurt, maar denk dat het niet zo goed zal gaan om je idee waar te maken.
        Wil wel eens gaan zien 's morgens en 's avonds, maar denk dat de zon dan net te laag zal staan.
        Hierbij ( KLIK ) de positie van de brug.
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

        Comment


        • #5
          Re: Bridge over the ........E19 - 2

          Jah, hij zal inderdaad wel wat laag staan,
          Misschien dat je het al kent maar het programme PTE link kun je exact zien op elke lokatie hoe de zon staat en hoe hoog.
          Gebruik het regelmatig als ik een ik een tripje plan.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment

          Working...
          X