Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Test upload Picasa

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Test upload Picasa

    Even geleden dat ik hier was en gezien het forum gewijzigd is en ik ook bij Picasa niet op de oude manier de link kan selecteren, hier even een test of de foto's er goed opkomen.


    ISO 100 - 3.2 sec.- F5.6 - 60mm


    ISO 100 - 5.0 sec. - F6.3 - 18mm
    Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

  • #2
    Re: Test upload Picasa

    Ziet er precies niet goed uit.
    Weet iemand waar dit kan aan liggen ?
    In Picasa heb ik via de optie "link naar deze foto" de link gekopieerd en hier via icoontje voor afbeelding gekopieerd.
    Alvast bedankt,
    Ann
    Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

    Comment


    • #3
      Re: Test upload Picasa

      Nieuwe poging :

      Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

      Comment


      • #4
        Re: Test upload Picasa

        Moderator Note: Zichtbare foto van reglementaire afmetingen, weliswaar na een 'valse start'.
        Zie je wel dat je het kunt. Als je de codes vergelijkt van de eerste post met die van je derde post, zie je dat je nooit kunt linken met een z.g. "direct link". Een goed adres begint met http en eindigt op naam+extensie (b.v. foto.jpg) van je afbeelding. Dat zet je weer tussen de IMG-tags en je foto is hier zichtbaar.

        1ste post:
        [IMG ]https://picasaweb.google.com/lh/photo/aNLYE8cd84am7ug-7TH5F85cghZuyF0--DOi9YYVAHE?feat=directlink[/IMG]

        3de post:
        [IMG ]https://lh3.googleusercontent.com/-4kMjYhSyQPo/UBWIUmjLbbI/AAAAAAAAAQc/CtSqXxb9smk/s900/2012-06%2520Bourges%2520en%2520Lumi%25C3%25A8re%25201.j pg[/IMG]

        Deze topic mag dicht.
        Last edited by LesC; 30 juli 2012, 08:52.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Test upload Picasa

          Hi,

          heb al n foto op picasa gekregen, maar opties om te linken met n *.jpg ... ?

          Waar op picasa kan je in hemelsnaam die link vinden?

          Ben hier al een tweetal uur bezig...kan iemand me ter hulp snellen?

          Greetz,
          Stijn .

          Comment


          • #6
            Re: Test upload Picasa

            Moderator Note: @ El Konino. Ik begrijp je frustratie, maar kan je zelf niet meteen helpen, omdat ik niet met Picasa werk. Ik raad je aan deze vraag te stellen in een forum als "Algemeen", want het is niet netjes iemand anders zijn topic te "kapen" (of, zoals het in het Engels heet: highjacking). Deze topic gaat op slot.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment

            Working...
            X