Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

compact

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • compact

    Na een Canon én een Nikon reflexcamera en een canon G6 , hoop ik door de aanschaf van een vestzak camera terug aan het fotograferen te slaan met als resultaat wat werk hier op het forum te plaatsen ( ja, ik had wel een ingebouwd cameraatje in mijn mobiel van 3mp, maar da's verwaarloosbaar qua kwaliteit) Ik wou er niet teveel geld aan hangen, dus is het deze geworden ( de Leica lens gaf de doorslag)
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: compact

    Hoe dat mensen altijd op die lensjes reageren . Carl Zeis, Leica,.. Ze zijn allemaal gelijk (in dezelfde prijsgroep natuurlijk)

    Comment


    • #3
      Re: compact

      Zetten die dan hun naam op het spel ? Natuurlijk weet ik dat het geen superlenzen zijn , maar ook gene plastiek hé .
      Neen, ik heb echt geen zin meer om die onhandelbare spullen nog mee te sleuren Dat laat ik aan de jonge gasten over ...
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: compact

        Als je daar nog wat onhandelbare spullen hebt liggen, stuur ze dan maar naar mij hoor!

        Comment


        • #5
          Re: compact

          Oorspronkelijk geplaatst door henri108 Bekijk bericht
          Hoe dat mensen altijd op die lensjes reageren . Carl Zeis, Leica,.. Ze zijn allemaal gelijk (in dezelfde prijsgroep natuurlijk)
          Je zou eens moeten weten hoeveel kopers ze kunnen overtuigen door die "grote namen" op de kleine lensjes.
          Ik heb er ook al gehoord die aan het opscheppen waren over het lensje dat op hun compactje zit, ze denken dat de foto's daardoor véél beter worden.
          Maar als je de tests bekijkt, en beelden gaat vergelijken met merken waar die namen niet op de lensjes staat, dan vraag ik mij soms wel af waarom er Carl Zeiss of Leica opstaat...
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Re: compact

            Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
            Je zou eens moeten weten hoeveel kopers ze kunnen overtuigen door die "grote namen" op de kleine lensjes.
            Ik heb er ook al gehoord die aan het opscheppen waren over het lensje dat op hun compactje zit, ze denken dat de foto's daardoor véél beter worden.
            Maar als je de tests bekijkt, en beelden gaat vergelijken met merken waar die namen niet op de lensjes staat, dan vraag ik mij soms wel af waarom er Carl Zeiss of Leica opstaat...
            Bart, u heeft zelf al het antwoord gegeven op de vraag waarom er Carl Zeiss of
            Leica opstaat. Lees maar het eerste gedeelte van uw post nog eens terug. Maar
            uiteraard is dit een fenomeen dat zich niet tot de wereld der fotografie beperkt.
            En we doen er allemaal aan mee. Zelfs als we denken van niet.

            Comment


            • #7
              Re: compact

              in alle geval veel mooie foto's gewenst met je nieuwe speeltje.
              Fotografie is voor mij nog altijd veel meer emotie dan techniek.
              Albums
              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

              Comment


              • #8
                Re: compact

                Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                in alle geval veel mooie foto's gewenst met je nieuwe speeltje.
                Fotografie is voor mij nog altijd veel meer emotie dan techniek.
                Bedankt , maar de emotie is er al een tijdje niet meer , hopelijk komt dat gauw terug
                Dat speeltje brengt daar misschien verandering in ...
                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                George Orwell

                Comment

                Working...
                X