Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tijger....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tijger....


  • #2
    Re: Tijger....

    Is deze nu zo slecht ? 79 keer bekeken en 0 reacties

    Comment


    • #3
      Re: Tijger....

      helemaal niet Patrick,

      ik vind hem super!!!!

      Comment


      • #4
        Re: Tijger....

        ja hij staat er prachtig op


        ja er wordt idd veel gekeken maar weinig gereageerd en het zijn altijd dezelfde die deze moeite doen

        Comment


        • #5
          Re: Tijger....

          Mooie spin , mooie foto

          Grtz .

          Dirk .
          Nikon D90 - 18-105mm - Sigma 150mm Macro

          Comment


          • #6
            Re: Tijger....

            Knappe plaat inderdaad - hoop hem van 't weekend ook te zien als de sd doorgaat .
            Flickr
            Canon 600d + 18-55mm + 55-250mm + 100mm USM

            Comment


            • #7
              Re: Tijger....

              Knap gedaan. Er zit een mooie spanning in de houding van deze tijger.

              Comment


              • #8
                Re: Tijger....

                Dank u voor de reacties

                Comment


                • #9
                  Re: Tijger....

                  Ik heb er eergisteren ook eentje voor de lens gehad en die opnames hebben het zelfde probleem als in jou opname, namelijk dat door het scherpstellen op de oogjes het achterlijf niet vol tot zijn recht komt.

                  Deze spinnen zitten nogal laag bij de grond en worden daardoor wat schuin van bovenaf benaderd, daarvoor heb ik nu een grondstatiefje gemaakt (een plankje met balhoofd) om een zo laag mogelijk standpunt te krijgen.

                  Terug naar de plek waar ze zitten en opnieuw beginnen (misschien ook eens proberen).

                  Groeten,
                  Eric

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tijger....

                    Mooie compo en kleuren.
                    http://www.paulvanrooy.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tijger....

                      Zeer mooie Wespspin, ik heb deze gisteren ook een paar keer tegen gekomen.... Alleen is bij mijn foto de achtergrond wat te druk, wat bij jou dus niet is !!
                      Ik zal mijne dan ook maar eens plaatsen ( wel morgen, want ik heb net 1 in showcase geplaatst van de spin )
                      Respect Animals/Nature... and people
                      Believe in Mother Nature.!!
                      Huygens Peter

                      Comment


                      • #12
                        Re: Tijger....

                        Oorspronkelijk geplaatst door Huygens Peter Bekijk bericht
                        Zeer mooie Wespspin, ik heb deze gisteren ook een paar keer tegen gekomen.... Alleen is bij mijn foto de achtergrond wat te druk, wat bij jou dus niet is !!
                        Ik zal mijne dan ook maar eens plaatsen ( wel morgen, want ik heb net 1 in showcase geplaatst van de spin )
                        Peter,
                        Deze spinnen zitten laag bij de grond in lang gras, ik heb het gras achter de spin wat plat kunnen drukken, de spin was wat verstoord maar na 1 minuut zat ze terug op haar plaats, en als er schade aan het web is hestellen ze die snel.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Tijger....

                          Oorspronkelijk geplaatst door extrazone Bekijk bericht
                          Ik heb er eergisteren ook eentje voor de lens gehad en die opnames hebben het zelfde probleem als in jou opname, namelijk dat door het scherpstellen op de oogjes het achterlijf niet vol tot zijn recht komt.

                          Deze spinnen zitten nogal laag bij de grond en worden daardoor wat schuin van bovenaf benaderd, daarvoor heb ik nu een grondstatiefje gemaakt (een plankje met balhoofd) om een zo laag mogelijk standpunt te krijgen.

                          Terug naar de plek waar ze zitten en opnieuw beginnen (misschien ook eens proberen).

                          Groeten,
                          Eric
                          Eric,
                          Ik heb een klein statiefje, 8 cm hoog en als ik langere buisjes over de pootjes schuif dan kan het wat hoger. Foto

                          Nogmaals dank aan iedereen voor de reacties

                          Comment


                          • #14
                            Re: Tijger....

                            Staat er mooi op en bij die dikkere spinnen is het wat schipperen hé, diafragma dichtnijpen maar dan krijg je weer een onrustige BG. Dikwijls is stacken dan de enige mogelijkheid
                            D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
                            Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
                            Flickr - JAlbum

                            Comment


                            • #15
                              Re: Tijger....

                              Oorspronkelijk geplaatst door Huygens Peter Bekijk bericht
                              Zeer mooie Wespspin, ik heb deze gisteren ook een paar keer tegen gekomen.... Alleen is bij mijn foto de achtergrond wat te druk, wat bij jou dus niet is !!
                              Ik zal mijne dan ook maar eens plaatsen ( wel morgen, want ik heb net 1 in showcase geplaatst van de spin )
                              Ja dat had ik beter ook gedaan het gras rondom wat platter gedrukt
                              Respect Animals/Nature... and people
                              Believe in Mother Nature.!!
                              Huygens Peter

                              Comment

                              Working...
                              X