Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cashback D7000 - serienummer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cashback D7000 - serienummer

    Om de cashback te krijgen lees ik dat je de originele serienummers moet meesturen. Ik ben misschien een pietje precies, een miereneuter, maar als ik het goed begrijp moet ik dit dus uit de doos knippen? Is dat echt nodig? (de doos stuk knippen, allee een gat in maken?).

    Ik weet het, ik maak me misschien druk over iets van niets, maar als het kan zonder in de doos te knippen
    Al doende leert men...

    Flickr

  • #2
    Re: Cashback D7000 - serienummer

    Heb net ook de procedure doorlopen en ze vragen dit inderdaad.
    Denk dat dit nodig is om valse aangiften en discuties tegen te gaan.

    De grote doos hou ik nooit bij, maar wel de verpakking waar enkel de body in zat wel (versterkt met wat tape).
    Voor 100€ knip ik er dus met plezier een stuk uit.
    D7000/D600 + Nikkor, Tamron, Tokina, Sigma, Kenko, Metz

    Comment


    • #3
      Re: Cashback D7000 - serienummer

      Inderdaad! ze hebben de originele barcode nodig, dus knippen maar!...mvg!
      Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

      http://pallenhoven.be

      Comment


      • #4
        Re: Cashback D7000 - serienummer

        Oorspronkelijk geplaatst door The Fish Bekijk bericht
        Inderdaad! ze hebben de originele barcode nodig, dus knippen maar!...mvg!
        Je moet inderdaad de echte barcode uitknippen, je hebt ze later ook niet meer nodig... en ik heb deze week de
        100 euro netjes op mijn rekening gekregen, na ± 4 à 5 weken.
        Al is het volgen van de invuloefening op de (slechte) vertaling van de Franstalige site niet voor de hand liggend.
        Het lijkt wel opgemaakt door Waalse ambtenaren in 1980.... maar uiteindelijk werkt het.

        mvg, Johanuz

        Comment


        • #5
          Re: Cashback D7000 - serienummer

          Oorspronkelijk geplaatst door Johanuz Bekijk bericht
          Je moet inderdaad de echte barcode uitknippen, je hebt ze later ook niet meer nodig... en ik heb deze week de
          100 euro netjes op mijn rekening gekregen, na ± 4 à 5 weken.
          Ok, dan snijden we maar in de doos zeker. Brief gaat morgen de post. Thx.
          Al doende leert men...

          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Cashback D7000 - serienummer

            De enige reden waarom ik dozen bewaar, is omdat mensen bij verkoop 2de hands dat willen, maar voor mij is dat een raadsel. Die dozen staan jaren leeg in een kast en waarom dan een lens, camera oid meer waard zou zijn, is voor mij een groot raadsel.
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

            Comment

            Working...
            X