Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zeer gespannen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zeer gespannen.

    De brug is niet onbekend bij Hasselaren en Diepenbekenaren.
    Een fiasco was het indertijd maar het blijft een mooi bouw werk. Mag ook wel voor een brug van 400 Mil en afgekeurd.


    Een update met wat minder flare en minder vlekjes..





    Origineel


    Last edited by Jacobs Pascal; 26 juli 2012, 09:34.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

  • #2
    Re: Zeer gespannen.

    Whauuuuuuw!
    Dit is er eentje van de bovenste plank.
    Respect Pascal.


    Grtz, RF
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Zeer gespannen.

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Whauuuuuuw!
      Dit is er eentje van de bovenste plank.
      Respect Pascal.


      Grtz, RF
      Dank je Luc.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Zeer gespannen.

        Dat is inderdaad een erg mooie compositie! ...en een passende titel

        Persoonlijk zou ik de lichtbolletjes van de flare wegwerken omdat ik vind dat ze een beetje afdoen aan het strakke karakter van het beeld. Als ze je eenmaal opvallen, blijf je ernaar staren (allez, ik dan toch - en het pleit natuurlijk voor het beeld dat ik ben blijven kijken).
        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

        Comment


        • #5
          Re: Zeer gespannen.

          Heel mooi, en zonder al te veel fantasie, kan je er nog makkelijk muziek op maken.
          Daar doet het me immers aan denken, aan een fantastisch muziekinstrument, een
          orkest eigenlijk.

          Comment


          • #6
            Re: Zeer gespannen.

            Mooie compo; en inderdaad de flare wegwerken.
            Z9 • Z 14-24/2.8 • Z 70-200/2.8 VR • 105/2.8 macro • 105mm 1.4 • SB900 • NiSi • Gitzo

            Comment


            • #7
              Re: Zeer gespannen.

              Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
              Dat is inderdaad een erg mooie compositie! ...en een passende titel

              Persoonlijk zou ik de lichtbolletjes van de flare wegwerken omdat ik vind dat ze een beetje afdoen aan het strakke karakter van het beeld. Als ze je eenmaal opvallen, blijf je ernaar staren (allez, ik dan toch - en het pleit natuurlijk voor het beeld dat ik ben blijven kijken).
              klopt,en als je goed kijkt zie je zelfs nog wat sensor vlekjes die je ook meteen kan aanpakken (rechtse peiler 3cm onder)
              voor de rest zeer strakke mooie foto

              Comment


              • #8
                Re: Zeer gespannen.

                Oorspronkelijk geplaatst door krol Bekijk bericht
                klopt,en als je goed kijkt zie je zelfs nog wat sensor vlekjes die je ook meteen kan aanpakken (rechtse peiler 3cm onder)
                voor de rest zeer strakke mooie foto
                er zitten er nog veel meer maar:
                gewoon zo laten, hoort erbij.
                mooie opname Pascal, ook een beetje verrassend dit van jou te zien.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Zeer gespannen.

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  er zitten er nog veel meer maar:
                  gewoon zo laten, hoort erbij.
                  mooie opname Pascal, ook een beetje verrassend dit van jou te zien.
                  grt,bouk.
                  Bouk bedankt.
                  Ik heb gisteren wat rondgereden met de snorfiets in de streek en dacht waarom eens niet wat anders dan landschappen. Deze brug word nooit echt veel gefotografeerd en als dat dan eens gebeurd dan zien je steeds de andere platen van de ganse brug.
                  Deze vond ik meteen raak maar die lensflare die zie je niet bij de opname zelf.Wel de zon die zo fel scheen maar ik wist bijna zeker dat er flard ging zijn.
                  Op aanraden van andere reacties en persoonlijke voorkeur heb ik ze laten staan omdat het er inderdaad ook bij hoort.
                  Ik ben niet zo goed in CS om alles weg te clonen en zou het alleen erger maken.Die lens vlekjes die ga ik wel eens opzoeken...
                  Ben blij dat deze in de smaak valt.
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zeer gespannen.

                    Knappe plaat dit, update is een verbetering op wat al een hele goede was.

                    Wil deze ook nog wel eens op een vroeger of later tijdstip zien zonder de zon, lijkt me ook heel mooi.
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment

                    Working...
                    X