Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Icarus blauwtje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Icarus blauwtje

    Gisteren eens op vlinderjacht geweest(met camera!) , de blauwtjes waren met hondertalen aanwezig.

    Heb er hier 1 gepost de rest(3) in beoordeling , ben ze nog aan het nakijken en eventueel een beetje aanpassen.


    [IMG][/IMG]

    mvg casie
    Last edited by casie; 24 juli 2012, 13:55.

  • #2
    Re: Icarus blauwtje

    Dit is een bleek blauwtje, geen icarusblauwtje. Wellicht dus niet in Vlaanderen gefotografeerd?
    Wat mijn smaak betreft nogal wat mankementen; kopje valt net buiten de scherptediepte en vlindertje zelf is nogal donker (zeker geen slecht idee om het blauwtje in de schaduw te zetten; maar je moet dan wel zien dat het niet te donker wordt hé). Compositie voor mij niet echt in evenwicht.
    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

    Comment


    • #3
      Re: Icarus blauwtje

      Juist dit vlindertje is gefotografeerd in Wallonie, ik weet dat alles beter kan met deze foto. Al doende leert men nog het meeste vind ik.

      Daarom deze post ook van reacties op foto te kunnen leren. En te proberen van de volgende foto proberen beter te doen, en wat betreft naamgeving van vlinder daar moet ik ook nog alles over leren.

      Na cotrole foto's zie ik duidekijk het verschil, ze waren er beide aanwezig bleek en icrarusblauwtje(zie foto gepost in beoordeling) wist niet dat er zoveel verschil in blauwtjes is.
      Last edited by casie; 24 juli 2012, 22:59.

      Comment

      Working...
      X