Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

test vauit eigen website

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • test vauit eigen website



    even testen of ik ook de foto's vanuit mijn eigen site op het forum kan plaatsen. Dat zou weer wat extra handelingen schelen.

    Michel

    Moderator Note: Je foto is te groot, en dus achter een linkje geplaatst. Wil je hier zichtbare foto's plaatsen, dan moeten zij beantwoorden aan de BD-normen, nl. langste zijde maximum 900px.
    Last edited by LesC; 24 juli 2012, 10:45.
    Website: cameraobschuura.nl
    Twitter: @CameraObSchuura
    FaceBook: Cameraobschuura

  • #2
    Re: test vauit eigen website

    Nu moet ik hem alleen nog beperken tot 900px.
    @moderator wordt aan gewerkt. je mag hem indien nodig verwijderen.
    Website: cameraobschuura.nl
    Twitter: @CameraObSchuura
    FaceBook: Cameraobschuura

    Comment


    • #3
      Re: test vauit eigen website

      [IMG]style="height: 450px; http://cameraobschuura.nl/images/025-large.jpg[/IMG]

      werkt niet dus.
      Website: cameraobschuura.nl
      Twitter: @CameraObSchuura
      FaceBook: Cameraobschuura

      Comment


      • #4
        Re: test vauit eigen website

        Moderator Note: Zo je wil, laat ik deze topic nog even open staan, tot je de juiste formule gevonden hebt. Helaas kan ik je hierin geen raad geven. Ik werk mijn foto's af op 900 px langste zijde.
        Een site als Flickr biedt dan weer andere alternatieven (verschillende afmetingen, maar 'onze' 900 px is daar net niet bij)
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: test vauit eigen website

          Dan plaats ik ze max 900xp op mn site. Eventuueel een appart mapje op de site speciaal voor BD. Je mag deze topic sluiten.

          Overigens, al mijn vorige fotos zijn wel via flickr geplaats en voldoen wel aan 900xp. Deze test heb ik gedaan omdat ik niet meer via flickr wil.

          Michel
          Website: cameraobschuura.nl
          Twitter: @CameraObSchuura
          FaceBook: Cameraobschuura

          Comment


          • #6
            Re: test vauit eigen website

            Moderator Note: OK, topic mag dicht. Ik ben ook geen voorstander van Flickr (je verliest onder meer je exif-waarden, tenminste met een gratis account), maar die 900px norm kun je alleen maar halen als je effectief in 900px oplaadt. Of je moet al een truuk toepassen die ik niet ken; ik weet wel dat, door aan de code te sleutelen, je bij bepaalde hosts de afmetingen van de weergegeven foto kunt beïnvloeden.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment

            Working...
            X