Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In de duinen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • In de duinen

    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: In de duinen

    ...als ik eerlijk mag zijn vind ik deze niet zo geslaagd. Compo vind ik niet echt bijzonder, beetje saaie lucht en de foto mist toch ook scherpte...
    niet slecht bedoeld hoor...
    facebook

    500px

    Comment


    • #3
      Re: In de duinen

      post was overbodig
      Last edited by Stoffograaf; 23 juli 2012, 19:17.
      groeten, Kristof
      Canon EOS 5D mkII

      Comment


      • #4
        Re: In de duinen

        Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
        een goeie opname met potentieel, maar ik heb wel enkele opmerkingen om je te helpen naar de toekomst toe als ik zo vrij mag zijn.
        1. eerst en vooral zorg dat je sensorvlekken uit je foto zijn
        2. verscherp je foto's, zeker nadat je ze verkleind hebt.
        3. dat linkse gedeelte van de duin mag je weglaten (croppen)
        4. ook het gras leidt in deze opname te veel de aandacht af, het maakt de foto te druk en slordig
        5. een ander standpunt (verder over de duin naar de zee toe) had mss beter geweest

        onderstaande krop toont al veel rustiger, enkel dat gras stoort nog een beetje:


        hopelijk heb je er wat aan.
        Je hebt gelijk wat de sensorvlekken betreft.
        Hoe kan jij weten of ik na het verkleinen verscherpt heb ja of neen. Antwoord : ja.
        Rest is persoonlijke smaak.
        En je mag de door u geplaatste foto weghalen uit mijn post. ( Art. 3.9. Plaats geen foto’s in een topic van een ander )
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

        Comment


        • #5
          Re: In de duinen

          geen probleem, is goed bedoeld hoor, sorry dat ik wou helpen
          groeten, Kristof
          Canon EOS 5D mkII

          Comment


          • #6
            Re: In de duinen

            Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
            geen probleem, is goed bedoeld hoor, sorry dat ik wou helpen
            Ik kan best leven met de manier waarop jij je commentaar geeft.
            Je geeft tenminste aan hoe het eventueel wel zou kunnen. Het zet tevens aan tot denken.
            Dit tegenover mensen die zeggen : " Ik zie dat niet graag " of " Ik vind dat niet mooi ".
            En daarbij blijft het in de meeste gevallen en daar heb ik, en andere mensen die dat ook lezen, helemaal niets aan.
            No hard feelings.
            Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

            Comment


            • #7
              Re: In de duinen

              ben blij te horen dat je mijn bedoeling tot opbouwende kritiek begrijpt
              groeten, Kristof
              Canon EOS 5D mkII

              Comment

              Working...
              X