Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op het web zijn de afgelopen tijd veel verhalen opgedoken van focusproblemen met de

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Op het web zijn de afgelopen tijd veel verhalen opgedoken van focusproblemen met de

    Op het web zijn de afgelopen tijd veel verhalen opgedoken van focusproblemen met de eerste productiemodellen van de Nikon D800 en D800E.


  • #2
    Re: Op het web zijn de afgelopen tijd veel verhalen opgedoken van focusproblemen met

    Verwaarloosbaar en opgelost volgens nikonrumors. Nu nog wachten op de firmwareupdate, het was slechts een klein foutje in de softwarematige focuscorrectie.

    Comment


    • #3
      Re: Op het web zijn de afgelopen tijd veel verhalen opgedoken van focusproblemen met

      ik heb hiervoor contact opgenomen met Nikon België

      zij zijn op de hoogte van het "probleem"

      als je een kamera hebt met dit "probleem", dan kan je hem opsturen (of brengen) naar procirep en herstellen zij het euvel

      als ik de originele mail van nikon nog kan vinden, dan zal ik 'm erbij posten

      TravelToy
      www.christian-bailleul.be | Blog

      Comment


      • #4
        Re: Op het web zijn de afgelopen tijd veel verhalen opgedoken van focusproblemen met

        Hier het antwoord dat ik kreeg van Nikon Belgium :

        -----

        Geachte heer,

        Bedankt voor uw email.

        Er zijn een paar gevallen bekend met een probleem met de linker focus punten bij de Nikon D800 en Nikon D800E camera, in combinatie met groothoekobjectieven of zoomobjectieven in het groothoekbereik, dit probleem is op te lossen door het Nikon Service Point in België Procirep.

        Aangezien dit echter maar een paar gebruikers betreft is er voor gekozen dit op te lossen op het Service Point, in uw geval Procirep, uiteraard onder garantie,

        Voor uw gemak heb ik al vast de technische guide bijgevoegd, waarin handige tips staan voor het gebruik van deze hoge resolutie camera en hierin staan ook de aanbevolen objectieven voor gebruik met deze camera. U kunt de guide bekijken in de bijlage van dit incident 120703-000283 op de Nikon.be pagina. De technische guide staat anders ook op de site. (Service en Support, Support en downloads, handleidingen.) Onze handleidingen zijn overigens sinds kort ook uit te printen.

        Vertrouwende u hiermee van dienst te zijn.



        Met vriendelijke groeten,

        Robert Vermeulen
        Nikon Europa Support


        -----
        www.christian-bailleul.be | Blog

        Comment


        • #5
          Re: Op het web zijn de afgelopen tijd veel verhalen opgedoken van focusproblemen met

          Oorspronkelijk geplaatst door henri108 Bekijk bericht
          Verwaarloosbaar en opgelost volgens nikonrumors. Nu nog wachten op de firmwareupdate, het was slechts een klein foutje in de softwarematige focuscorrectie.
          een simpele firmware update
          Een servicecenter met correcte hardware en software kan de AF instellen.
          BD0497BE : Nikon body + glas
          www.RudyVerrijt.info

          Comment


          • #6
            Re: Op het web zijn de afgelopen tijd veel verhalen opgedoken van focusproblemen met

            Het is een verkeerde afstelling in de software dat de af bedient, zei nikonrumors. Ze veranderen dus waarschijnlijk iets in de software om het te fixen?

            Comment


            • #7
              Re: Op het web zijn de afgelopen tijd veel verhalen opgedoken van focusproblemen met

              inderdaad ze veranderen iets in de software! nadat gans den boel via lazers uitgemeten en terug uitgelijnd wordt.
              is niet op te lossen met firmware update, anders zou die niet binnen moeten bij procirep
              nikon stuff

              Comment

              Working...
              X