Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blauw kevertje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Blauw kevertje

    Iets geprobeerd, dus graag jullie menigen.
    Mvg,
    Kvole

    Canon EOS 550 D + Canon EF 24-105 mm IS L + Canon EF 100 mm macro IS L + Canon 100-400 mm IS L

  • #2
    Re: Blauw kevertje

    een moeilijke deze ! insect komt er niet echt goed uit ,ik heb er niet echt een verklaring voor ,kopje is nochtans goed scherp ,maar ik denk dat het fel licht van het voorste van de bloem met de aandacht ervandoor gaat , ,toch ook nog een vraagje ? het softe in de BG is dit in PS gedaan of zo uit het toestel ,ik vraag dit alleen uit nieuwsgierigheid
    is wel een heel mooi insect

    Comment


    • #3
      Re: Blauw kevertje

      een moeilijke deze ! insect komt er niet echt goed uit ,ik heb er niet echt een verklaring voor ,kopje is nochtans goed scherp ,maar ik denk dat het fel licht van het voorste van de bloem met de aandacht ervandoor gaat , ,toch ook nog een vraagje ? het softe in de BG is dit in PS gedaan of zo uit het toestel ,ik vraag dit alleen uit nieuwsgierigheid
      is wel een heel mooi insect
      waren problemen met het uploaden ,daarom deze in het dubbel

      Comment


      • #4
        Re: Blauw kevertje

        Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
        een moeilijke deze ! insect komt er niet echt goed uit ,ik heb er niet echt een verklaring voor ,kopje is nochtans goed scherp ,maar ik denk dat het fel licht van het voorste van de bloem met de aandacht ervandoor gaat , ,toch ook nog een vraagje ? het softe in de BG is dit in PS gedaan of zo uit het toestel ,ik vraag dit alleen uit nieuwsgierigheid
        is wel een heel mooi insect
        waren problemen met het uploaden ,daarom deze in het dubbel
        De bg komt inderdaad zo uit het toestel, maar heb daarna in PS de belichting fel naar beneden getrokken.
        Mvg,
        Kvole
        Canon EOS 550 D + Canon EF 24-105 mm IS L + Canon EF 100 mm macro IS L + Canon 100-400 mm IS L

        Comment


        • #5
          Re: Blauw kevertje

          Ik zie ook "iets" dat ik niet echt kan benoemen of omschrijven. Toch even proberen ...
          Zou het kunnen dat er veel detail verloren is gegaan bij het naar beneden trekken van de belichting ?
          De scherpte had ook meer naar achter mogen liggen.
          Master the craft, and the art will follow.
          Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
          http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

          Comment


          • #6
            Re: Blauw kevertje

            moet helaas mijn voorgangers volgen ondanks ie er deftig opstaat. Merk ook een "randje" ? op de zijkant van de blaadjes.
            Kom er niet uit

            Comment

            Working...
            X