Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon powershot sx40hs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon powershot sx40hs

    hoi,
    mede door het draaibaar venster, de grote zoom en de vertrouwdheid met canon menu's interesseert dit toestel me wel als vervanging voor m'n S5IS. M'n EOS 60D is onhanding op dagwandelingen in de bossen op smalle paadjes. Ik las dat de resolutie van het scherm niet zo goed is en ook de kwaliteit van de zoeker. Dit was ook bij de S5is en heeft me eerder zelden gestoord.
    Ik vraag me af of er iemand weet heeft of er een vervanging voor dit toestel zou komen met hopelijk verbeteringen aan deze beide zaken. Tot 31/7 krijg je nu € 40,00 extra korting op de SX40.
    Iemand die me raad kan geven? Alvast hartelijk dank.
    groetjes,

  • #2
    Re: canon powershot sx40hs

    Ik heb de sx40hs gekocht en ben er heel tevreden over . De ongelooflijke zoom samen met een heel heel goede beeldstabilisator maken foto's mogelijk die ik nog voor onmogelijk hou als ik ze trek. En toch lukt het.
    Ik heb ook een vraag . Ik denk er over na om een externe flash te kopen canon 270ex II -type en een manier om die draadloos of met draad te laten afgaan zonder de cameraflash te moeten gebruiken en toch dat de camera de flash stuurt bij genoeg licht.E-TTL zou dat bij Canon heten (Chinees voor mij)
    De Canon flash is duur, heel duur(150 euro). Zijn er alternatieven?
    Last edited by vem; 25 juli 2012, 23:51.
    Canon sx40hs

    Comment


    • #3
      Re: canon powershot sx40hs

      Hallo Vem, intussen heb ik dan toch de SX40HS gekocht als tweede toestel voornamelijk voor dagwandelingen. Het menu en de knopjes zijn me bekend en dat scheelt al een stuk. Zelf heb ik onlangs een Canon flash (de 580) voor mijn reflex gekocht, en deze kan ik ook gebruiken op de sx40. Gisteren een uitleg gehoord over het gebruik van licht (flash). Er zijn blijkbaar vele mogelijkheden maar daar ken ik nog te weinig van.
      Persoonlijk denk ik dat je misschien beter een nieuwe discussie start over flashen want deze topic doet niets vermoeden richting flash.
      Ik zal zeker mee volgen. Succes!

      Comment


      • #4
        Re: canon powershot sx40hs

        Bedankt voor het delen

        Comment

        Working...
        X