Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fumerole

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fumerole


    De fumerole bij Hveravellir vanaf een andere standpunt


    vriendelijke groeten, Helen
    Updated WWW.HELENICA.NL
    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

  • #2
    Re: Fumerole

    Knappe compositie.
    Is dit een hele zware blend, de voorgrond is zo fel opgelicht tov lucht?
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Fumerole

      Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
      Knappe compositie.
      Is dit een hele zware blend, de voorgrond is zo fel opgelicht tov lucht?
      Er is weinig veranderd vanuit de originele RAW. Er was nog zon op de fumerole, maar de achtergrond zat in schaduw.
      vriendelijke groeten, Helen
      Updated WWW.HELENICA.NL
      ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

      Comment


      • #4
        Re: Fumerole

        Thanks, Maakt het een stuk duidelijker, geeft wel een hele knappe sfeer zo.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Fumerole

          bevreemdend beeld...is hier een grijsverloop gebruikt? De rook gaat toch redelijk abrupt van wit naar donker?
          facebook

          500px

          Comment


          • #6
            Re: Fumerole

            Ja, zou best kunnen, er zit ook bijna geen licht in de lucht... vreemd beeld.
            Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
            bevreemdend beeld...is hier een grijsverloop gebruikt? De rook gaat toch redelijk abrupt van wit naar donker?
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

            Comment


            • #7
              Re: Fumerole

              Yep !

              Dat is het : onaards.

              Zo één heb ik nooit eerder gezien

              Paul (zit zich hier momenteel dood te piekeren op de naam van dat ding en ook van die mooie blauwe plas met die prachtige kalkafzettingen achteraan).

              Omdat het een beetje de gewoonte geworden is om een los-van-de-foto-staande-anekdote te vertellen en omdat ik niet op die namen kom :
              Om onnozel te doen heb ik verleden jaar letterlijk staan vissen in een van die kokende plassen (dat verhaal van die vogels uit Hveragerdi, weet-je-wel). Er zijn massa's foto's genomen maar niemand heeft me durven vragen wat ik juist deed

              Comment


              • #8
                Re: Fumerole

                Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                Ja, zou best kunnen, er zit ook bijna geen licht in de lucht... vreemd beeld.
                Ik vermoed dat licht meten op felle voorgrond hier voor iets tussen zit.
                Maar zeker een foto die ik pruimen kan!
                Groeten!

                500px / Facebook

                Comment


                • #9
                  Re: Fumerole

                  Ik vind dit een heel mooi beeld, goeie compo en heel knap dat verschil in lichtintensiteit tussen voor- en achtergrond, speciale omstandigheden goed weten te gebruiken
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment

                  Working...
                  X