Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zebrahuis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zebrahuis

    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Zebrahuis

    Zeer speciaal, Knap uitgevoerd. Best te kijken op grijze BD achtergrond.
    Je bent geloof ik niet echt van de kaders maar hier zou ik zelf toch een kadertje om doen.
    Vind hem zowel op wit als zwarte BD achtergrond niet echt lekker kijken.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Zebrahuis

      Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
      Zeer speciaal, Knap uitgevoerd. Best te kijken op grijze BD achtergrond.
      Je bent geloof ik niet echt van de kaders maar hier zou ik zelf toch een kadertje om doen.
      Vind hem zowel op wit als zwarte BD achtergrond niet echt lekker kijken.
      Ben zeker niet tegen een kadertje, maar zoals ik reeds ergens voorstelde , zou de achtergrond een welbepaalde vaste kleur mogen zijn.
      Een kader kan eventueel een meerwaarde zijn maar ook een afbreuk doen aan het getoonde, al naargelang welke achtergrond de kijker heeft ingesteld.
      Denk hierbij bijvoorbeeld aan de zogenoemde " zwevende " kader. Ook een zwarte kader, die ik nogal eens gebruikte in stilleven/abstract, op een zwart bekeken achtergrond heeft dan geen zin meer
      Dus voorlopig voor mij geen kadertjes meer.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

      Comment

      Working...
      X