Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gare de Liège

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gare de Liège

    Niet te geloven dat er nog heel veel mensen zijn die dit prachtige station nog nooit bezocht hebben, laat staan kennen.
    Kreeg laatst zelfs nog de vraag of dit in België is .













    Weet er iemand trouwens of je er nog vrij kan rondwandelen met statief en reflex?
    Deze is genomen afgelopen maart en toen ondervond ik toch geen problemen maar er is mij verteld dat ze veel strenger geworden zijn.

    Grtjs,
    Edje C
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

  • #2
    Re: Gare de Liège

    Technisch gezien ben ik een leek dus kan ik je helaas geen feedback geven. Ik wil toch even reageren omdat ik het een prachtige foto vind met name omdat het station vrij leeg is, er in de achtergrond een trein binnenkomt en daar weer achter de prachtige stedelijke achtergrond.

    Comment


    • #3
      Re: Gare de Liège

      Oorspronkelijk geplaatst door Reinier79 Bekijk bericht
      Technisch gezien ben ik een leek dus kan ik je helaas geen feedback geven. Ik wil toch even reageren omdat ik het een prachtige foto vind met name omdat het station vrij leeg is, er in de achtergrond een trein binnenkomt en daar weer achter de prachtige stedelijke achtergrond.
      Kijk, zo'n reacties vind ik eigenlijk waardevoller dan technisch gezwets. Een fotograaf moet het in de eerste plaats zien, en jij ziet hier dat de fotograaf het gezien heeft (maar het blijft een clichématige locatie)

      Techniek mag niet uit het oog verloren worden, maar die is hier overduidelijk aanwezig. Mooie, zachte toning.

      Comment


      • #4
        Re: Gare de Liège

        Oorspronkelijk geplaatst door lyrthut Bekijk bericht
        Kijk, zo'n reacties vind ik eigenlijk waardevoller dan technisch gezwets. Een fotograaf moet het in de eerste plaats zien, en jij ziet hier dat de fotograaf het gezien heeft (maar het blijft een clichématige locatie)

        Techniek mag niet uit het oog verloren worden, maar die is hier overduidelijk aanwezig. Mooie, zachte toning.
        Helemaal mee eens!
        Nikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560

        Comment


        • #5
          Re: Gare de Liège

          Wauw toffe plaat. .
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Waaauw knap!


            Sent from my iPad using Tapatalk HD

            Comment

            Working...
            X