Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Delicate arch @ arches np

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Delicate arch @ arches np

    Een klassieker (de wandeling hier naar toe is ook fantastisch!):

    Website: http://vvbelleg.jalbum.net/

  • #2
    Re: Delicate arch @ arches np

    klassiek maar ik ken deze alleszins niet! Indrukwekkend!
    en mooie foto...
    facebook

    500px

    Comment


    • #3
      Re: Delicate arch @ arches np

      Mooie plaats maar het laatste stuk van de wandeling was met mijn hoogtevrees voor mij toch een zelf-overwinning. Wou nog een snapte van het pad maken maar heb er een stuk of 6-7 gemaakt met de ogen dicht en alleen mijn voeten of de lucht stonden er op...

      On topic: de compositie is ook klassiek, er is daar niet zo veel anders mogelijk (tenminste niet met al het volk dat daar gewoonlijk rondloopt). Ik denk dat buiten de minder ideale omstandigheden die je had (en ik ook toen ik er was al was het zonsondergang) de enige manier om de "betere foto" daar te krijgen is om er te overnachten. Verder heb je wolken enz nodig (kan je natuurlijk niet bestellen).
      Web: http://www.hanscouwenbergh.be
      Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

      Comment


      • #4
        Re: Delicate arch @ arches np

        Mooi beeld en verzorgde opname
        D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
        500px FaceBook

        Comment


        • #5
          Re: Delicate arch @ arches np

          yep toffe vermoeiende wandeling
          zou em wel wa meer contrast geven
          er zit meer in de RAW (hoop ik)
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment


          • #6
            Re: Delicate arch @ arches np

            Mooie plaat, vooraan zit voldoende contrast in, achteraan is door de heiïge lucht denk ik.
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

            Comment


            • #7
              Re: Delicate arch @ arches np

              Mooi vastgelegd bij harde lichtomstandigheden.
              Je hebt er denk ik het maximum uitgehaald als je het natuurlijk wil houden.
              Meer bewerking zou opvallen maar is niet noodzakelijk slecht natuurlijk
              vriendelijke groeten, Kurt
              Mijn foto's
              Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

              Comment


              • #8
                Re: Delicate arch @ arches np

                On topic: de compositie is ook klassiek, er is daar niet zo veel anders mogelijk (tenminste niet met al het volk dat daar gewoonlijk rondloopt). Ik denk dat buiten de minder ideale omstandigheden die je had (en ik ook toen ik er was al was het zonsondergang) de enige manier om de "betere foto" daar te krijgen is om er te overnachten. Verder heb je wolken enz nodig (kan je natuurlijk niet bestellen).
                Het was 7u en de zon gaat daar onder om 8u, dus dat zo normaal een goed moment geweest moeten zijn. Misschien had ik nog een kwartier moeten wachten maar er ging dan teveel schaduw op de voorgrond zijn (was nu al een beetje).

                Mooie plaat, vooraan zit voldoende contrast in, achteraan is door de heiïge lucht denk ik.
                Idd, het was héél warm die dag.

                Mooie plaats maar het laatste stuk van de wandeling was met mijn hoogtevrees voor mij toch een zelf-overwinning. Wou nog een snapte van het pad maken maar heb er een stuk of 6-7 gemaakt met de ogen dicht en alleen mijn voeten of de lucht stonden er op...
                :-) We gingen de wandeling eerst niet doen omdat het werd afgeraden met kinderen, maar ik was in de voormiddag iemand tegen gekomen die zei dat het best te doen was. Maar op dat laatste stukje had ik idd ook wel even mijn twijfel.
                Website: http://vvbelleg.jalbum.net/

                Comment


                • #9
                  Re: Delicate arch @ arches np

                  Een vakantiefoto zonder meer van een boog die plat gefotografeerd is op telkens dezelfde manier. Ik zit te wachten tot er eens iemand deze boog anders in beeld brengt.
                  Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                  http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Delicate arch @ arches np

                    Vind hem mooi.
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE
                      ... Ik zit te wachten tot er eens iemand deze boog anders in beeld brengt.
                      Marsel ???
                      www.damafoto.be
                      Facebook Damafoto

                      Comment

                      Working...
                      X