Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De mooiste ogen...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De mooiste ogen...

    Ik weet het, niemand ziet deze stiekemerds graag op je lijf landen Maar zo op een takje, lekker rustig, diep in die mooie ogen kijken,...

    D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
    Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
    Flickr - JAlbum

  • #2
    Re: De mooiste ogen...

    Ik vind het een mooie!

    Comment


    • #3
      Re: De mooiste ogen...

      ik hoop al een tijdje om er weer eens ene tegen te komen ,zonder dat hij mij heeft gebeten want ze hebben idd prachtige ogen ,
      hij staat er heel mooi op scherpte en BG zijn heel mooi ,miss een nog ietsje meer DOF zodat voelspriet er ook scherp zou bijgestaan hebben ,maar doet geen afbreuk aan deze mooie foto ,knap

      Comment


      • #4
        Re: De mooiste ogen...

        Is dat een daas of hoe noemen ze dat beestje
        Heel mooi

        Grts S.

        Comment


        • #5
          Re: De mooiste ogen...

          Ik vond hem eerst ook iets te weinig DoF hebben als je hem als klassieke registratie bekijkt. Maar hij is net groot genoeg om de ogen de volle aandacht te geven en daar gaat het hier om. Voor mij is hij dus goed zo
          Om hoe laat heb je deze genomen? Zelf heb ik er zo ook eentje vastgelegd 's morgens vroeg. En dan zijn het nog slaapoogjes

          Grtz,
          Kurt

          Comment


          • #6
            Re: De mooiste ogen...

            Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk bericht
            Ik vond hem eerst ook iets te weinig DoF hebben als je hem als klassieke registratie bekijkt. Maar hij is net groot genoeg om de ogen de volle aandacht te geven en daar gaat het hier om. Voor mij is hij dus goed zo
            Om hoe laat heb je deze genomen? Zelf heb ik er zo ook eentje vastgelegd 's morgens vroeg. En dan zijn het nog slaapoogjes

            Grtz,
            Kurt
            Kurt, foto is gemaakt om 11:05, maar het was (zoals gewoonlijk de laatste tijd) slecht weer en een schaduwplek onder de bomen. Het kan dus goed zijn dat dit een langslaper was
            D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
            Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
            Flickr - JAlbum

            Comment

            Working...
            X