Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Evening in the Highlands

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Evening in the Highlands


    Niet schotland, maar de hooglanden van IJsland. Een leegte van steen, lava en sneeuw.

    vriendelijke groeten, Helen
    Updated WWW.HELENICA.NL
    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

  • #2
    Re: Evening in the Highlands

    Een leegte, waarbij ook die besneeuwde berg niet echt uitkomt.

    De harde kleur van de lucht trekt alle aandacht. Denk dat ik een crop zou durven voorstellen tot onder die donkere grote wolk.
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #3
      Re: Evening in the Highlands

      heel knap licht, maar hij komt mij eerlijk gezegd een beetje zwaar over. Als ik de kleuren desatureer vind ik hem veel beter overkomen...
      facebook

      500px

      Comment


      • #4
        Re: Evening in the Highlands

        Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
        heel knap licht, maar hij komt mij eerlijk gezegd een beetje zwaar over. Als ik de kleuren desatureer vind ik hem veel beter overkomen...
        Vooral dat desatureren zou ik doen, met de nadruk op het blauwe.
        Voor de rest een knappe foto.

        greetz
        Cheeta
        Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
        flickr

        Comment


        • #5
          Re: Evening in the Highlands

          vind hem heel mooi, maar is idd nog beter met minder kleursaturatie (heb hem even bewerkt met -15 aan vibrance en is beter)
          groeten, Kristof
          Canon EOS 5D mkII

          Comment


          • #6
            Re: Evening in the Highlands

            Mmm lastig, vind de kleuren eigenlijk wel mooi, vooral het contrast, tussen het warme licht op de voorgrond, en de blauwe lucht kijkt wel lekker, voorstel van Danny om te croppen is denk ik wel een goed idee.
            Wel een hele mooie foto.
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Evening in the Highlands

              Echt veel teveel contrast....dichtgelopen schaduwen en uitgebrande vlekken op de berg waardoor het moeilijk te zien is waar de berg stopt en de lucht begint. Niet echt één van je betere.
              Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
              http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

              Comment


              • #8
                Re: Evening in the Highlands

                Mooie lichtomstandigheden en een mooie locatie.
                Naar compositie toe vind ik de bergen wat weggestoken achter de voorgrond.
                Groeten!

                500px / Facebook

                Comment

                Working...
                X