Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ROOS artistiek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ROOS artistiek


    Crushed by life
    Last edited by thierry ysebaert; 20 juli 2012, 12:05.

  • #2
    Re: ROOS artistiek

    Bwheurrk... is me dat schrikken !
    Ik dacht op 't eerste zicht ergens aan ingewanden bij een open buikoperatie of een verschrikkelijke "alien" uit een of andere horrorfilm !
    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

    Comment


    • #3
      Re: ROOS artistiek

      Ja , voor O zo mooie bloemetjes moet je niet bij mij zijn ! :-) Maar die vind je elders meer dan voldoende ........
      Meer rozen van mij op ; http://www.flickr.com/photos/24426799@N06/show/

      Comment


      • #4
        Re: ROOS artistiek

        Een roos van vlees en bloed. Rauw.

        Comment


        • #5
          Re: ROOS artistiek

          Je hebt een hele aparte, herkenbare stijl, kan alleen maar goed zijn De meeste fotografen proberen bloemen op een softe manier te brengen, dat kan van jou niet gezegd worden
          D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
          Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
          Flickr - JAlbum

          Comment


          • #6
            Re: ROOS artistiek

            Mijn rechterteen is juist geopereerd, ziet hetzelfde als de wonddoekjes er af gaan.

            Comment


            • #7
              Re: ROOS artistiek

              Hoe minder het eigen kunnen , hoe groffer en stompzinniger de kritiek !

              Comment


              • #8
                Re: ROOS artistiek

                Ik ben eerst even naar de rest van je foto's gaan kijken.
                Vind deze één van de mindere vanwege het harde flitslicht en hij kan me als beeld ook niet zo bekoren. Maar er zijn er andere in die reeks die ik zeker knap vind.

                Voor mij persoonlijk heb je één van de mindere gekozen om hier te posten. Kwestie van smaak.

                Grtz,
                Kurt

                Comment


                • #9
                  Re: ROOS artistiek

                  Voor mij doet deze het ook helemaal niet, in je Photostream zitten er anders wel enkele die ik heel mooi vind.
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: ROOS artistiek

                    Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk bericht
                    Hoe minder het eigen kunnen , hoe groffer en stompzinniger de kritiek !
                    Nu ja, ik vind wel dat je je eigen werk door dik en dun mag verdedigen.
                    Net zoals anderen het recht hebben om het spuuglelijk te vinden. Maar
                    een beetje hoffelijkheid kan nooit kwaad.

                    Denk maar aan The Smits:

                    It's easy to love
                    It's easy to hate,
                    but it takes strenght
                    to be gentle and kind...

                    Comment


                    • #11
                      Re: ROOS artistiek

                      Mijn eerste gedacht: bwaark.
                      Als ik dan echter je Flickr link bekijk, dan vind ik dit een mooi voorbeeld van een stukje fotografie dat - wat mij betreft - valt met 1 foto, maar staat met meerdere.
                      Na het kijken van je reeks 'verlebberde' bloemen, kan ik dit plaatje al meer appreciëren. Vind het wel niet de beste uit je reeks.

                      Mijn eerste idee was ook: huh, ingewanden?
                      Al doende leert men...

                      Flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: ROOS artistiek

                        Volledig akkoord , maar de hoffelijkheid heeft ook zijn grenzen ! :-)
                        Ps het flitslicht (mét softbox) is hard omdat de opname na regenweer is gemaakt . Er is ook bewust voor gekozen ! Het geeft een extra , verhardende dimensie aan de foto . Volgens de regeltjes vd kunst hoort dat niet , maar daar gaat mijn werk ook niet over !
                        Grtn Thierry

                        Comment


                        • #13
                          Re: ROOS artistiek

                          Heb ook nergens beweerd dat dat het beste zou zijn :-)

                          Kritiek mag van mij , hij mag zelfs hard zijn ( liever niet :-) ) , maar hij moet wel érgens over gaan.

                          De titel was niet erg goed - die is dan ook veranderd !

                          Mijn foto's zijn erg persoonlijk , dat geeft al snel een polarisatie ......

                          Comment

                          Working...
                          X