Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weer op diezelfde distel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Weer op diezelfde distel

    Soms loont het de moeite om even te wachten bij een bloeiende plant, zeker deze "zomer"

    D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
    Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
    Flickr - JAlbum

  • #2
    Re: Weer op diezelfde distel

    Sommige mooie momenten komen vaak gewoon vanzelf aanwaaien (net zoals mijn 'Belezen Haft' trouwens ). Een beetje geduld en geluk volstaan dan.
    Knap vastgelegd tegen die BG
    Mooi ook hoe de DoF op de vlinder schijnbaar veel verder reikt dan op de rest van de omgeving.

    Grtz,
    Kurt

    Comment


    • #3
      Re: Weer op diezelfde distel

      Mooie schilderachtige opname.
      Groetjes Marlies

      https://www.facebook.com/marliesprieckaerts?ref=hl

      Comment


      • #4
        Re: Weer op diezelfde distel

        Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk bericht
        Sommige mooie momenten komen vaak gewoon vanzelf aanwaaien (net zoals mijn 'Belezen Haft' trouwens ). Een beetje geduld en geluk volstaan dan.
        Knap vastgelegd tegen die BG
        Mooi ook hoe de DoF op de vlinder schijnbaar veel verder reikt dan op de rest van de omgeving.

        Grtz,
        Kurt
        Kurt, je hebt een scherpe blik

        Is niet schijnbaar maar werkelijk zo. Ik wou de beide stippen op de vleugels absoluut scherp in dit geval en had dus wat foto's genomen om te stacken. Deze vlindertjes zitten echter niet lang genoeg stil en tussen de foto's was er te veel verplaatsing om automatisch te stacken. Heb dit dus manueel uitgevoerd en enkel rekening gehouden met de vleugels en niet met de bijbehorende omgeving. De DOF op de vlinder is dus inderdaad groter dan op de distels.

        Proficiat, als dit een wedstrijd was had je bijvoorbeeld een Nikon D800 kunnen winnen, maar helaas...
        D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
        Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
        Flickr - JAlbum

        Comment

        Working...
        X