Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beginner zoekt camera tussen de 200 en 300 €

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beginner zoekt camera tussen de 200 en 300 €

    Zoals de titel zegt en ik op zoek naar een bridge camera tusse de 200 en de 300 €
    Ik heb momenteel deze 2 op het oog
    Panasonic lumix fz48
    Olympus sp-810uz

    Alle tips zijn welkom.
    Is vooral bedoeld voor amateur fotos. Maar er mag toch wel wat manueel aan te passen zijn dat ik hier toch wel wat mee kan spelen. Dat ik een klein idee krijg wat spiegelreflex kan. Moest ik later willen overstappen.

    Alvast bedankt

  • #2
    Re: Beginner zoekt camera tussen de 200 en 300 €

    Voor wat het waard is:
    voor € 200 - € 300 koop je gemakkelijk een tweedehandse reflex met standaardlens. (zie rubriek aangeboden aub)
    Ik wil de kwaliteiten van Panasonic, Olympus en of andere compacts of bridges niet miskennen, maar wat mij betreft: reflex boven alles.

    succes
    Filip

    Comment


    • #3
      Re: Beginner zoekt camera tussen de 200 en 300 €

      Voor 200-300 euro zeg ik niet "reflex boven alles"...integendeel, met een reflex voor dat geld ga je veel meer plezier beleven aan een bridge, mogelijkheden te over met zo'n lens!
      Dat relatief kleine bedrag heb je een 2de hands reflex met kitlens...wat amper meer kan als een goeie compact (en ik heb het niet over beeldkwaliteit...uiteraard).

      Tot eind deze maand is er ook nog 50 euro cashback op sony bridge modellen, zie ook dpreview.com voor een review van de HX modellen van Sony!

      Als je niet verder wil investeren voor het moment en dat in de nabije toekomst (enkele jaren) niet van plan bent, hou het bij bridges

      Comment


      • #4
        De keuze zal denk ik een nikon coolpix p510 zijn iemand ervaring hiermee.

        Comment


        • #5
          Re: Beginner zoekt camera tussen de 200 en 300 €

          Ik denk dat het een goede keuze is.
          Hier is al een topic van geopend door franciscine met als titel foto's op 1000mm genomen. Dus zoek even in de camerasectie en daar staan vb ook.
          Grtz Templar
          D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
          Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

          Comment


          • #6
            Re: Beginner zoekt camera tussen de 200 en 300 €

            hoi,

            ik heb net hier het toestel p510 in men handen eens gehad.
            Moest ik geen Canon hebben, ik zou zeker niet twijfelen, ligt zeer goed in de hand, als een kleine Reflex eigenlijk, de zoom is wel echt goed. Hij kocht het vr 370€.
            Op vergelijk.be vindt je miss iets goedkoper.
            klapbaar scherm en live view zijn natuurlijk een pluspunt (en video)

            Comment


            • #7
              Re: Beginner zoekt camera tussen de 200 en 300 €

              Bij art en craft staat de Nikon J1 + lens nu in promotie: slechts 285€ ipv 500 ook zeer compact en veel manuele functies. En het lijkt ook nog meer op een compacte reflex

              Comment


              • #8
                Vandaag bezoekje gebracht aan konijnenberg heb toch maar de sony hx100v genome.
                Als ik de camera wat ken wel eens wat uploade.
                Bedankt voor alle tips

                Comment

                Working...
                X