Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rugzak

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rugzak

    Ik ben op zoek naar een stevige RUGzak, met compartimenten voor lenzen en flits, dus speciaal voor fototoestellen. Ze moet wel wat caliber hebben, want er moet een Bigma stoofbuis (50-500) in passen.

    Wie kan mij wat links geven? Ik heb al op Ingo's website gekeken, maar ik vind zoiets er niet op terug.
    Canon EOS 5D, Canon EOS 30V Date, Chinon CE4, wat flitslicht en wat buizen met glas

  • #2
    Zoek even op de sites van Lowepro en Tamrac....
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Thanks. Dat is wat ik zocht.
      Canon EOS 5D, Canon EOS 30V Date, Chinon CE4, wat flitslicht en wat buizen met glas

      Comment


      • #4
        Eens kijken op www.ac-foto.de

        Hier verkopen ze zowel Tamrac als Lowepro. Keuze genoeg dus

        Greetz,

        EBOS
        Don't dream your life, live your dream !
        just some camera ...http://www.andries.net.tf

        Comment


        • #5
          Kijk ook eens naar die van Crumpler. Niet goedkoop, maar wel erg fraai.

          Nikon D70 links: www.nikond70.nl
          Mijn D70-foto's: www.nikond70.nl/fotos

          Comment


          • #6
            Een goede shop hiervoor is www.fotovideostore.nl.

            Hebben ze iets niet in hun lijst staan, stuur hen gewoon een mailtje voor de prijs. Ik heb er nog niet veel gevonden die deze prijzen kunnen evenaren...
            Canon 10D, glass, flashes & extra's
            Fuji S602Z & extra's
            www.CooMa.be BD0176BE

            Comment


            • #7
              Dank voor de reacties, maar ik heb wat moeite om iets goeds te vinden. De 'Lowepro Nature trekking' zegt me wel iets, het kostenplaatje echter niet.

              Ik vraag me af wat anderen gebruiken om zo'n Bigma en de rest in op te bergen.
              Canon EOS 5D, Canon EOS 30V Date, Chinon CE4, wat flitslicht en wat buizen met glas

              Comment


              • #8
                Wil je de Bigma vast op de camera?

                Zoniet, kijk dan even naar de Lowepro Trim Trekker. De 50-500 kan in de onderste schuif...
                Canon 10D, glass, flashes & extra's
                Fuji S602Z & extra's
                www.CooMa.be BD0176BE

                Comment


                • #9

                  Ik had een Lowepro Mini Trekker met daarin een dslr, een Canon 28-135, 70-200 en 50 mm, een Sigma 15-30 en 50-500, een Canon Speedlite een teleconverter en nog wat ander gerief. Na aankoop van een tweede dslr werd hij echter te klein. Soms zat er zelfs een laptop bij vooraan maar dan werd het wel erg krap.

                  Patrick

                  Comment


                  • #10
                    Ik heb zelf van Crumpler de rugzak Brian's Hot Tub, daar past de camera met Bigma makkelijk in, ik heb eventueel wel een foto van de indeling. Verder is er ook nog ruimte voor een laptop.
                    Canon 10D - Nikon Coolpix 5700 - - http://brigitte.fotografeert.nl

                    Comment


                    • #11
                      @sopa: Dat zou je op het eerste zicht niet zeggen dat dat allemaal in een mini-trekker kan. De verdeling is echter goed, en de prijs (bij ac-foto) ook. Ik ben benieuwd wat die hier kost.

                      @Briggy: De indeling lijkt me wat opeengeperst (misschien schijn bediegt op de foto). Mijn bedoeling is al mijn fotomateriaal weg te krijgen, want je kent dat denk ik wel: je hebt juist die lens op dat ogenblik niet bij, en ik haat op voorhand selecteren. De laptop is niet nodig.

                      @CooMa: Dat is wel een mooie oplossing die Trim Trekker, maar de opening van een mini-trekker lijkt mij handiger.
                      Canon EOS 5D, Canon EOS 30V Date, Chinon CE4, wat flitslicht en wat buizen met glas

                      Comment


                      • #12
                        Ik weet natuurlijk niet hoeveel glas erin moet.
                        Ik neem mee in de rugzak:
                        10D met grip, 50-500, 70-200ex, 28-70ex, 18-50, 50mm, 1.4 TC, imagetank,en verder wat filters, afstandbediening, accu's en CF-kaartjes...
                        en dan nog kan er een half brood bij voor de eendjes
                        Canon 10D - Nikon Coolpix 5700 - - http://brigitte.fotografeert.nl

                        Comment

                        Working...
                        X