Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD 7/7 Macro : De kikkertjes De kikkertjes zijn aardig om te zien, de kikkertjes ....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD 7/7 Macro : De kikkertjes De kikkertjes zijn aardig om te zien, de kikkertjes ....

    foto's door mij verwijderd na interventie van de Mod op basis van een 'gedifferentieerde' behandeling van de BD leden.

    kijk maar eens op volgende posting en tel de foto's en zoek vooral naar de reactie van de Mod op die posting

    20 juni 2012, 23:50 #1 baloo
    RvB - PR & Marketing

    SD Brussel Marollen - Deel 2: Een geslaagde Shooting Day in tien (st)aties

    en voor alle duidelijkheid, ik had daar geen probleem mee .

    maar ik heb wel een probleem met onduidelijkheid en een behandeling die verschilt in functie van wie de posting doet .















    Last edited by Sonjabelgium; 8 augustus 2012, 23:21. Reden: PROTESTAKTIE IN KADER VAN
    Webstek in opbouw

  • #2
    Re: SD 7/7 Macro : De kikkertjes De kikkertjes zijn aardig om te zien, de kikkertjes

    Had je hem maar gekust dan was hij nog mooier geweest

    Comment


    • #3
      Re: SD 7/7 Macro : De kikkertjes De kikkertjes zijn aardig om te zien, de kikkertjes

      Oorspronkelijk geplaatst door sardi51 Bekijk bericht
      Had je hem maar gekust dan was hij nog mooier geweest
      We mochten er niet aan komen hé Dirk, laat staan een kusje geven .
      Mooie kikkertjes Sonja , je hebt bij het tweede kikkertje dat harde licht nog goed in de hand weten te houden.

      Grtjs
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Comment


      • #4
        Re: SD 7/7 Macro : De kikkertjes De kikkertjes zijn aardig om te zien, de kikkertjes

        Ik wou wel, zo'n schatje (mocht niet van liliane )
        Zouden ze gaan springen moest je het licht verzachten met bv een witte paraplu voor je shot (Liliane)?
        Last edited by Sonjabelgium; 16 juli 2012, 22:43.
        Webstek in opbouw

        Comment

        Working...
        X