Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Na de ontploffing

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Na de ontploffing


    De geysir Strokkur direkt na een ontploffing. De water spiegel binnen in de ketel zakt en al de water dat uitspoot stroomt weer de ketel in.


    vriendelijke groeten, Helen
    Updated WWW.HELENICA.NL
    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

  • #2
    Re: Na de ontploffing

    Deze vind ik persoonlijk minder geslaagd, Helen
    Ik kijk er misschien met een speciaal oog naar maar de draad op de achtergrond zou toch weg moeten.

    Comment


    • #3
      Re: Na de ontploffing

      zeker niet slecht hoor, maar vind deze ook iets minder...er zit ook een blauwe zweem op naar mijn gevoel
      Nu, ik heb er ook gestaan en ik weet dat het niet gemakkelijk is. Als de zon een beetje uitzit heb je direct fletse weerkaatsingen op die rotsjes en 't is niet eenvoudig om alles onder controle te houden...
      facebook

      500px

      Comment


      • #4
        Re: Na de ontploffing

        Heb zo`n geysir nog nooit in het echt gezien, je foto`s geven hier wel een goede impressie van, toch wel knap
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          De ketel heel mooi weergegeven, heb nu ook een goed idee hoe het er uit ziet.

          Maar de voorgrond is te druk, en vraagt heel veel aandacht.
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #6
            Re: Na de ontploffing

            Het is inderdaad eens een ander beeld, en da's wel leuk gezien. Voor mij is het beeld ook wat blauw en de compo...tja veel mogelijkheden heb je niet hé daar
            D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
            500px FaceBook

            Comment


            • #7
              Re: Na de ontploffing

              Misschien dat een panocrop hier toch nog een uitweg biedt ? Net even geprobeerd, en ik ben fan
              Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk bericht
              ...tja veel mogelijkheden heb je niet hé daar
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

              Comment

              Working...
              X