Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Farmer's Delight

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Farmer's Delight

    De boer die de achterliggende velden bewerkt, wordt steeds op dit schouwspel getrakteerd...kan erger, toch?

    Diafragma: f/2.8
    Focus: 300mm
    Sluitertijd: 1/2500s
    ISO: 200
    Camera: NIKON CORPORATION NIKON D300

    Ingrid Vekemans Photography
    Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
    http://www.ingridvekemans.com

  • #2
    Re: Farmer's Delight

    heel origineel en knap...
    maar ik zou er wel 1/3e afdoen onderaan. Vind de flue zone wat te groot nu en die ene rode vlek trekt dan teveel aandacht...
    facebook

    500px

    Comment


    • #3
      Re: Farmer's Delight

      Ze hebben mij hier ooit op BD, in een heel ver verleden, gezegd dat je bij zo'n opnames altijd moet zorgen dat de voorgrond scherp is.
      Zo zie je maar dat je niet altijd de regeltjes moet volgen om een mooie opname te maken.
      Ik vind hem prachtig !!! En ook mooie zomerse kleuren, iets wat we al lang niet meer gezien hebben hier.

      Comment


      • #4
        Re: Farmer's Delight

        Heel origineel, prachtig gedaan Maar voor mij mocht de foto ook iets hoger in het veld beginnen. Die ene rode spot is de boosdoener.
        D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
        500px FaceBook

        Comment


        • #5
          Re: Farmer's Delight

          Oei, voor mij is die ene 'rode spot' net de ster van het beeld. Als ik ze wegdenk, oogt het beeld voor mij saaier, maar ja, smaken verschillen.
          Dank voor de commentaren!
          Grt, Ingrid.
          Ingrid Vekemans Photography
          Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
          http://www.ingridvekemans.com

          Comment


          • #6
            Re: Farmer's Delight

            Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk bericht
            Heel origineel, prachtig gedaan Maar voor mij mocht de foto ook iets hoger in het veld beginnen. Die ene rode spot is de boosdoener.
            ik volg hier ook hoor ,die rode spot neemt iets teveel aandacht ,foto zou rustiger worden ,wel een zeer knappe foto en origineel

            Comment


            • #7
              Re: Farmer's Delight

              Vind hem zoals die nu is al een pracht van een foto. Lijkt wel geschilderd
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Farmer's Delight

                Mooi hoor - heel Monet.

                Sluit mij aan bij de crop-suggesties.

                Marsel
                Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

                Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

                Comment


                • #9
                  Re: Farmer's Delight

                  ervan uitgaande, dat dit het resultaat is van deze toch ietwat vreemde camerainstelling vind ik het mooi gedaan,.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Farmer's Delight

                    Voor mij is de compositie goed met de rode stip vooraan. Ik had misschien een stap meet DOF gezien, maar verder een aangename shot.
                    vriendelijke groeten, Helen
                    Updated WWW.HELENICA.NL
                    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

                    Comment


                    • #11
                      Re: Farmer's Delight

                      Knap fotografisch pointillisme

                      De rode vlek vind ik ook eerder storen dan iets toevoegen, temeer dat je in deze foto op zoek gaat naar scherpte (en die helemaal achteraan ook vindt), maar telkens geneigd bent naar die rode vlek te kijken.
                      www.damafoto.be
                      Facebook Damafoto

                      Comment

                      Working...
                      X