Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gelijkwaardig aan Fujifilm S100 FS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gelijkwaardig aan Fujifilm S100 FS

    Hoi allemaal.

    Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik ben op zoek naar een gelijkwaardige vervanger voor mijn Fujifilm S100 FS.
    Mijn schoonvader heeft mijn toestel per ongeluk van tafel gestoten Deze is natuurlijk recht op de lens gevallen waardoor die gebarsten is. Gelukkig wilt de familiale verzekering tussenkomen, maar daarvoor moeten we laten weten hoeveel een identiek toestel nu nieuw kost. Aangezien de S100 FS al even niet meer gemaakt wordt zoek ik dus een gelijkwaardige vervanger.

    Aangezien ik zelf de markt al enkele jaren niet meer volg, hoop ik dat jullie advies kunnen geven welk toestel het dichtst mijn S100 FS benadert.

    Alvast bedankt voor de input!

  • #2
    Re: Gelijkwaardig aan Fujifilm S100 FS

    Jammer dat dit gebeurd is.
    Misschien is dit iets voor jou?
    Pentax K200D

    Comment


    • #3
      Re: Gelijkwaardig aan Fujifilm S100 FS

      Inderdaad, de Fuji X-S1 is zeker evenwaardig en een pak beter nog eigenlijk, 't is de opvolger van de S100 FS . . . prijs ligt wel een pak hoger, maar het is dan ook een zeer degelijk toestel, ik heb het ook al enkele maanden in bezit.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment

      Working...
      X