Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

toch dia's met digitaal ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • toch dia's met digitaal ?

    Misschien een rare vraag... maar is het mogelijk om dia's te laten maken van je digitale werk..?... en hoe is dan de kwaliteit..?
    Heeft iemand daar ervaringen mee?
    Zelf ben ik een dia-werker. Meestal met sensia of velvia.
    Daniël,

  • #2
    Hat is mogelijk , maar op dit moment nog te duur om er regelmatig gebruik van te maken.
    Wens je te bewerken is het systeem, digitaal opnemen - bewerken in PS - laten afdrukken op 20 x 30
    En daarna een dia maken met macrolens en kleinbeeldbody van je digitale afdruk.

    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      File-to-film bestaat to al lang?

      Ik weet dat er op de HCC beurs een jaar of 10 terug iemand stond met een filmrecorder die beeldjes van een Amiga-computer op pelicule zette, als ik me goed herinner met een 3-pass RGB-laser of LED. Die waren meer dan behoorlijk van kwaliteit, dus nu -10 jaar verder- zal dat helemaal geen probleem meer mogen zijn... Oh ja... die vroegen toen wel 400 BEF per dia.

      EDIT: Ik las na een turbo-zoektocht net prijzen van ong. 3$/slide.

      Comment


      • #4
        Als je commercieel veeeeel met dia werkt in projectie is het misschien wel nuttig om aan digitale projectie te denken. Barco heeft toestellen die niet of nauwelijks moeten onderdoen voor een dia. Nu ja... toegegeven... niet in dezelfde prijsklasse als een diaprojector

        Comment

        Working...
        X