Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ventilator voor haren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ventilator voor haren

    Hebben jullie tips voor een krachtige ventilator die je kan gebruiken als windmachine om de haren weg te blazen?
    Een echte windmachine is erg duur. Ik heb het al geprobeerd met een klassieke 3 standen ventilator maar daar lukte het niet echt mee.
    Lukt het met geen enkele of is het luchtdebiet van de mijne gewoon te klein?
    Gebruiken jullie een ventilator met poot of één die op de grond staat waar je ook de rok mee omhoog kan blazen. Ik zou denken dat dan de wind niet tot aan de haren geraakt.
    Facebook: http://www.facebook.com/pages/Tim-Pe...19157834849647

  • #2
    Re: Ventilator voor haren

    ik gebruik deze
    is krachtig genoeg!

    echter... met constante druk, de windmachines hebben een variërende druk waardoor het haar ook echt beweegt...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: Ventilator voor haren

      Oorspronkelijk geplaatst door Tim76 Bekijk bericht
      Gebruiken jullie een ventilator met poot of één die op de grond staat waar je ook de rok mee omhoog kan blazen. Ik zou denken dat dan de wind niet tot aan de haren geraakt.
      Je kan je model ook lager naar de oppervlakte brengen hé, zet haar/hem op een stoeltje en idem doe je met de ventilator...
      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

      Comment


      • #4
        Re: Ventilator voor haren

        Bedankt voor de tips!
        Facebook: http://www.facebook.com/pages/Tim-Pe...19157834849647

        Comment


        • #5
          Re: Ventilator voor haren

          Goedkoop en krachtig "een bladblazer", 3000w aan wind joehoeeee let op niet direct op het model!
          Canon 5d mark II - 70-200L 2.8 is

          Comment


          • #6
            Re: Ventilator voor haren

            Oorspronkelijk geplaatst door AlainVG Bekijk bericht
            Goedkoop en krachtig "een bladblazer", 3000w aan wind joehoeeee let op niet direct op het model!
            hadden ze bij digitalrev ook gedaan, maar twerd al snel een speelding om mee frontaal in de mond te blazen en dan foto's nemen , hun bladblazer werkte in ieder geval beter dan hun ventilator die ze eerst gebruikten.
            dus het is idd niet zo'n slecht idee.

            Comment


            • #7
              Re: Ventilator voor haren

              Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
              hadden ze bij digitalrev ook gedaan, maar twerd al snel een speelding om mee frontaal in de mond te blazen en dan foto's nemen , hun bladblazer werkte in ieder geval beter dan hun ventilator die ze eerst gebruikten.
              dus het is idd niet zo'n slecht idee.
              DRTV does 'kinki' ..... LOL

              Comment


              • #8
                Re: Ventilator voor haren

                Met een krachtige haardroger heb je een gerichte straal, die ook nog aangenaam warm is voor het model
                Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

                Comment

                Working...
                X