Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dagje Planckendael of Paira Daiza?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dagje Planckendael of Paira Daiza?

    Als het weer het toelaat zou ik volgende week een daguitstapje willen maken naar een van de bovenste parken. Wat neem ik mee? Men 7D en 70-200mm + 17-55mm en 2 vrienden.

    Nu vroeg ik mij af welke van de 2 parken jullie het meest aanraden voor leuke dieren foto's te nemen? Lees ook waar het het makkelijkst is om een deftige foto van de beestjes te nemen.

    Gisteren zag ik reclame ivm Paira Daiza en hun Afrika thema.

    Wie van de 2?
    Canon Eos 7D - Canon 17-55mm f/2.8 IS USM - Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM II - Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM - Canon 50mm f/1.8

  • #2
    Re: Dagje Planckendael of Paira Daiza?

    Hallo hallo,

    Zelf ben ik gisteren naar Pairi Daiza geweest en het was best leuk om te doen, zoveel dingen die te fotograferen zijn, niet enkel de dieren.
    Wat de dieren zelf betreft is het daar alvast goed te doen, de meeste zijn van dichtbij duidelijk te fotograferen, sommige zitten uiteraard achter draad of glas, wat het wat moeilijker maakt, maar al bij al is het merendeel vrij van storende elementen zoals hekkens en dergelijke.

    Foto's van mijn uitstap zijn hier te vinden: http://www.flickr.com/photos/schaeme...7631087616812/

    Grtz.

    Mathias

    Comment

    Working...
    X