Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

klappers op andere manier..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • klappers op andere manier..

    is het wat?


  • #2
    Re: klappers op andere manier..

    Ik vind het een heel mooie plaat/bewerking.
    Z9 • Z 14-24/2.8 • Z 70-200/2.8 VR • 105/2.8 macro • 105mm 1.4 • SB900 • NiSi • Gitzo

    Comment


    • #3
      Re: klappers op andere manier..

      Eigenlijk niet zo mijn ding ...
      geef mij maar klappertjes natuur
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: klappers op andere manier..

        Ook niet echt mijn ding, maar wel goed geprobeerd.

        groetjes

        moniq
        groetjes, moniq (BD1321BE)

        A picture paints a thousand words

        Comment


        • #5
          Re: klappers op andere manier..

          [QUOTE=loena;3601123]is het wat?

          Wat vind u zelf? Persoonlijk doet het me denken aan een verwoed amateur schilder die
          meer zou willen zijn dan hij werkelijk kan, maar die je het niet echt kwalijk kan nemen,
          omdat hij zo zijn best doen.
          Zoals gezegd, dat is mijn mening. Daarom vroeg ik wat u er zelf van vond.

          Comment


          • #6
            Re: klappers op andere manier..

            tja ik vond het wel wat hebben anders zou ik het niet in showcase geplaatst hebben ..
            vind het altijd zo wiezo hier moeilijk van waar foto's plaatsen ..
            [QUOTE=doudeke;3602293]
            Oorspronkelijk geplaatst door loena Bekijk bericht
            is het wat?

            Wat vind u zelf? Persoonlijk doet het me denken aan een verwoed amateur schilder die
            meer zou willen zijn dan hij werkelijk kan, maar die je het niet echt kwalijk kan nemen,
            omdat hij zo zijn best doen.
            Zoals gezegd, dat is mijn mening. Daarom vroeg ik wat u er zelf van vond.
            tja ik vond het wel wat hebben anders zou ik het niet in showcase geplaatst hebben ..
            vind het altijd zo wiezo moeilijk op forum van waar foto's plaatsen ..
            en als je in sommige rubrieken in fotobeoordeling post .. tja dan krijg je 0 reactie hoe kan je dan in iets leren?
            echt moeilijk hier in forum om je weg te vinden en zekers om raad te krijgen.
            maar ben blij met je reactie .. maar .. ik doe mijn best

            Comment


            • #7
              Re: klappers op andere manier..

              Oorspronkelijk geplaatst door loena Bekijk bericht
              Tja ik vond het wel wat hebben anders zou ik het niet in showcase geplaatst hebben ..
              vind het altijd zo wiezo moeilijk op forum van waar foto's plaatsen ..
              en als je in sommige rubrieken in fotobeoordeling post .. tja dan krijg je 0 reactie hoe kan je dan in iets leren?
              echt moeilijk hier in forum om je weg te vinden en zekers om raad te krijgen.
              maar ben blij met je reactie .. maar .. ik doe mijn best
              Ik weet wat u bedoelt. Wat ik eigenlijk wou zeggen is dat ik het zelf een beetje
              te nadrukkelijk vond. Te bewerkt met één of ander programma. Dat is op zich
              niet slecht, maar deze kon me niet echt beklijven.
              Abstract is natuurlijk moeilijk om raad te krijgen want nog subjectiever dan alle
              andere categorieën. Het is altijd een beetje uitproberen en hopelijk dat anderen
              het goed vinden.
              Maar als u het zelf al mooi vindt, hoeft u zich om anderen niet al te druk te maken.
              Je best doen en soms beloond worden, en soms helemaal niet. Dat is al abstract.
              Succes.

              Comment

              Working...
              X